Biz 10. Aydan sonra 3 ana 2 ara öğün yapmaya başladık ama 1 yaş sonrası bebeklerin ana besini kati gıdalar o yüzden emzirmeyi biraz aralıklı yapın. Ayına göre sadece uyku önceleri beslenmesi yeterli. Gece beslenmesini de kilo alımı iyiyse kesebilirsiniz. Benim kızda yumurta yemiyor. Bulamaç veriyorum avokado muz irmik yumurta vs yapıp. Bir tek öyle yiyor. Sizinki labne salatalık yiyormuş gayet güzel. Diğer besinleri de böyle teklif edebilirsiniz. Şuan en azından sizin yeme duzeninize göre 3 öğün yaomali. Beslenmeden emzirmeyi, önce katı gıda hemen arkasından emzirme yapın. Emzirmeyi tamamlayıcı gıda olarak kullanmalısınız artık bu dönemde. Anne sütü alan bebeklerde çok sık görülen bir beslenme bozukluğu bu malesef. Bebek memeye güvendiği ve bağlandığı için diğer besinelrle doyurmak istemiyor kendini. Bu aydaki bir bebeğin şekeri düşmez korkmayın. Kati gıdayı sık sık teklif edin. Eline verin yesin