318 göst.
tarafından

kızlarrr hamileliğinizde duyduğunuz en garip hurafe böyle kocakarı inancı ne? :D merak ettim

14 Cevaplar

0 oy
tarafından
Garip değil de bana göre çok saçma olan bebek tuzlanması 
0 oy
(9,892 puan) tarafından

Kocakarıların söylediği herşey :D

0 oy
(1,603 puan) tarafından
Hurafe aslında ama gerçekleşti ciğere dokundum ben gittim kestim bitcjm elimi yikamayjp koluma sürdüm sonra uyudum aman be nolcak dedim kizimin kolunda siyah leke var 
0 oy
tarafından
Bebek tuzlanmasi.  Duyduğumda tüylerim diken diken oldu
0 oy
(8,242 puan) tarafından
Yuzume maske yapmıştım siyah maske bana derilerki çocuğun yüzü zenci gibi kara olur "D hahahahah şey var bide maymuna bakma kıllı olur yılana bakma dili hep dışarda olur vs vs vs 
(4,535 puan) tarafından
Balık yeme dudagı küçük olur sjsjs
(8,242 puan) tarafından
Saç kestirme ömrü kısalır 40 çıkmadan dışarı çıkma üç harfliler peşine düşer daha başka da aklıma gelmedi şimdi ")
0 oy
(31,609 puan) tarafından

Sakız cigneme bebegim cok geveze olur ;) inadina cigniyom :D

(216 puan) tarafından
Ahahah :) sakız dedinde aklıma sakız geldi kalktım ağzıma aldım bi tane :)))
(31,609 puan) tarafından
Patlat kız bana cigneme dedikce kaynanam balon yapip patlatiyom ☺️
(216 puan) tarafından
Ohhhh valla :)))
0 oy
tarafından
Bebeğin ayağının altından öpme boyu kısa olur kırkı çıkmadan tırnaklarını kesme hırsız olur falan :D
(1,011 puan) tarafından
Ahahhahahahahah bizede derler bebeğin ayak altından öpme ömrü kızda olur
0 oy
(22 puan) tarafından
Şeftali yersen bebek kıllı olur üzüm yersen bebeğin gözleri yeşil olur bebek doğduğunda burnu mavimsiyse ikinci çocuğun erkek olur 

falan falaann 
0 oy
(417 puan) tarafından
40 i cikmadan tirnak kesilmez :)
0 oy
tarafından
Kaynanam 10 ay boyunca cuma gunleri camasir yikama makina calistirma cocugun olur dedi ennson pes ettim ya hurafe ne alaka cumayla camasirla eyy allahim camasirlar ilacli yikamam lazim ddm yikadim daha neleerr nelerr var 
0 oy
tarafından

Bebeğin büyüyünce koltuk altı ve apış arası kokmasin diye sıçan ölüsü sürülmesi :D

tarafından
neeeeeeeeeee bu ne beeee ilk kez duydum yok aaartıııkkk :((
(17 puan) tarafından
Yuhhh bunu uygulayan var mı
tarafından
Varmış demekki kızlar
tarafından
Ay nasi güldüm Allah sende güldürsün :)
0 oy
(2,240 puan) tarafından
Tirnagini aksam kesme ömrün kisa olur. 

Gece aynaya bakma seytan karisir.

Gece dikis dikme nasibin dikilir 
0 oy
(1,157 puan) tarafından
Zeytine dokunma leke olur dediler 
0 oy
tarafından
tavsana bakma demisti esimin yengesi
(2,240 puan) tarafından
Bizim burdada tavsan eti yersen çocuk uyurken agzu acik kalirmis tavsan gibi
tarafından
haha bir yenisi daha eklendi :) tavsan oynak oldugu icin bakma derlermis o zaman hep karıncaya bakalim caliskan olsun :)

İlgili sorular

80 cevap 1,746 göst.
2, Şubat, 2 ❤️Yarenim♥️ (4,249 puan) tarafından soruldu
39 cevap 528 göst.
15, Kasım, 15 ❤️Yarenim♥️ (4,249 puan) tarafından soruldu
20 cevap 538 göst.
11, Nisan, 11 Tuba☀️ (6,168 puan) tarafından soruldu
40 cevap 740 göst.
21, Ocak, 21 Asena'nın annesi∞ (9,791 puan) tarafından soruldu

134,368 soru

3,404,984 cevap

10,163 kullanıcı




...