0 oy
171 göst.
Aile kategorisinde (77 puan) tarafından

Çok bunaldım artık 22 yasindayim ruhsal olark 80 90 gibiyim bekarken aile pskolojisi evlendim simdi hem eş hem aile karısti daha cok yuk aldim sanki esimle surekli tartisiyoruz ben sesimi cikarmiyorum ama o bagirip gidiyor odasina dun ilk defa uzun sac kili buldum banyoda baya uzundu hergun banyo eden birisidir isten dolayi su dagitiyorlar fabrika vs sordugumda hemn bagirdi nediyosun fln diye gitti odasina uyudu bugnde kendi acti konuyu salk salk sorular soruyon dedi sarildim ittirdi yemk yiyorduk tabagimda biraz et vardi cok sevio diye ona verdim tripli tiripli tabagima atti bnde kalktim yemedim yemk hic bisi demedi gitti odasina uyuyor surekli ailemden acilior konu babanin uyku saati gelmistir git uyku msji at vs ara ozlemissindir vs bayramlarda her zmn goturmem etmem dior zatn surekli bi tartisma surekli bi bagirma cagirma cok merhametlidir aslinda o huyunu cok seviorum ama aile konusu oldugu zmn kaynanamda esimde ustume gelior senin yuvan onemli yuvani boslarsin surekli gidilmez maddi durumu katiyolar 2 saatlik yol zatn 1 yilda 1 defa gitmem bile onlarin gozunde cok dertlescek kimsem yok o kadar cok doldum ki o kadar cok hersey ust uste gelior ki 16 yasimdan berri hayatim cehennem gibi resmen bu dunyaya aci dert keder ezilmek icin dogmusum biktim artik herkezden

4 Cevaplar

0 oy
(1,986 puan) tarafından
Kaçan kovalanır;)
(77 puan) tarafından
Napayim yani anlamadim esimden nasi kacabilirm
(1,986 puan) tarafından
Sarılma mesala alttan almışsın hep ... Yemeğine et koyma hatta yemek koyma önüne kırıldığını hiç belli etmemissin susmussun bide suçlu gibi üstüne gitmişsin meyve doğra çağırma TV izle aldırış etme bak bakalım nasıl dönüyor
(77 puan) tarafından
Zatn sabh 6 da gider aksam 7 de gelir yemk yer ogluyla biraz oynar gider odasina yatar uyur ne oluyosa o arada oluyor iki turlu denedim bi sarilayim alttan alayim dedim oda olmadi bundan sonra hissizmis gibi davranicam kac defa bosanmaya kadar gittik o arada ne laflar soledik birbirirmize ama geri birlestik
(1,986 puan) tarafından
Aman hepsi boş en fazla 1 ay dayaniyorlar değişime sonra  mağara adamına devam
(77 puan) tarafından
Benmki 1 hafta test edildi yani.
-Reklam-
0 oy
(314 puan) tarafından
Anlattigin kadariyla esin ve ailesi biraz geri kafaliymis gibi. Aileye çok sık gidilmez falan çok saçma. Birde yoksada aklina sokma böyle saçma seyler. Şüphe etsende kanitlamadan konuşma. Yoksa öyle bir durum itersin. Birazda ufak tefek seyleri buyutuyorsunuz gibi. Zamanla oturur hersey, olgun olmak gerekiyor
(314 puan) tarafından
Aynen herkes kendine yapar. Erkeklere güven olmaz kendi kıymetini bil kendini dahada geliştir canim elinde mesleğin olsun inşallah yuvaniz huzurlu mutlu olur yinede ayaklarinin üstünde durdu mu insan kolay kolay yıkamıyorlar. Kendim içinde bu tavsiyeyi veriyorum yanlış anlaşılmasın
(314 puan) tarafından
Bana göre evlilik güven, saygi, çaba üzerine kurulu canim. Aksi takdirde ayakta duramaz
(77 puan) tarafından
Guven 0 saygi - 0 caba 0 fedakarlik 0 ama merhametlidir cok sinirlidir biktim artik valla ya nerdeyse tek basima buyuttum cocugumu onun hic bibfaydasi olmadi sirf o uykusuz kalmasin diye 2 yildir ayri yatıyoruz isi dusunce gelior
(314 puan) tarafından
Ayrı yatma canim belki saçma gelicek ama sirf ayri yattığı için birbirinden uzaklaşan o kadar çok cift biliyorum ki. Bir uzmandan duymustum, eşi ile yan yana yatan kişilerde güven duygusu, mutluluk ve rahatlama duygusu artıyormuş. Birde ayri yatinca çıkar ilişkisi oluyor sadece işi düştüğünde. Bir kadin olarak bu çok gurur kirici diye düşünüyorum. Benimde 10 aylik bebeğim var 10 gun ameliyat dışında kizsamda hiç ayri yatmadım aramiz dahada açılmasın diye. Ne bileyim uyurken sariliyorsun ayni yatağı paylaşiyorsun bir ortaklik oluyor. Annemle babamda ayri yatmaya başlamıştı bir dönem artik yaşlandık diye sonra araları açılmaya başladı. Şimdi bir arada yatiyorlar cok şükür daha iyiler. Bir dene canım inşallah daha iyi olursunuz
(77 puan) tarafından
Bi kac sefer yattik tabiki 2 yil icinde 5 10 defa yatmisizdir ama bebegim besikte yatmadi hic hep yanimda yatti yer yataginda esim yatamior bende yuksek yerlerde yatamam oglum duser daha emior geceleri surekli uyaniyor bide dis donemindeyiz esimde ne rahat yatior nede uyuyabilior cani isterse hafta sonu gelior yanimiza ne yalan soleyim bende alistim tek yatmaya
0 oy
tarafından
Uzun saç ?? Hmmmm bunu bi düşün derim canm senin saclatn o kadar uzun deilse kimin saçı??? 
(77 puan) tarafından
Benim sac boyunda kestim
0 oy
(553 puan) tarafından
Eşinden uzaklaş biraz o sana yaklaşmaya çalışsın sen değil 
(77 puan) tarafından
Zatn uzagiz ayri yerlerde yatioruz 2 yil olcak nerdeyse cani isteyince gelior yanimiza isi dusunce canim karim isi yokken kopek gibi davranior

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 118 göst.
6 Nisan 2022 Diğer kategorisinde Duru. F. 12354 (616 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 178 göst.
1 Temmuz 2022 Aile kategorisinde garipkus9 (34 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 138 göst.
6 Kasım 2021 Diğer kategorisinde 1993cagla (337 puan) tarafından soruldu
0 oy
23 cevap 1,548 göst.
24 Ocak 2022 Aile kategorisinde 2323 (1,732 puan) tarafından soruldu

266,600 soru

7,884,154 cevap

28,146 kullanıcı

...