0 oy
618 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kızlar bebeğinizin cinsiyetini ne zaman öğrendiniz.  ? Kaçıncı haftada söyledi doktorunuz? 

21 Cevaplar

0 oy
(354 puan) tarafından
seçilmiş
 
En İyi Cevap
19. Haftada öğrendim canım oğlum olacağını göstermemişti sıpa :) 
tarafından
Hayırlı evlat olsun paşam :)
(354 puan) tarafından
Allah razı olsun kuzumm amin cümlemizin evladı hayırlı evlat olsun inşaAllah :))
tarafından
Amin canım inşallah :))
-Reklam-
0 oy
tarafından
13 haftamda kiz dedi 16 haftamdada kiz denildi oylece devam ettti 30 ncu ncutamdaym hsla kiz deniliyor bi kizim kizim  :D
tarafından
Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin insallah canım :) hayırlı evlat olsun inşallah :)
0 oy
(2,026 puan) tarafından

12. Haftada tahmin olarak kız dendi  su an 3.5 aylık kucağımda uyuyor prensesim:)

tarafından
Oyyy masallah kuzuya sağ salim büyür inşallah hayırlı evlat olsun prensesim:)
(2,026 puan) tarafından
Amin canm cümlemizin bebisleri insaAllah:))
tarafından
Inşallah :))
0 oy
(301 puan) tarafından
13 haftalıkkn kız dedi 18de netlesti
tarafından
Ben 12.ci haftada gidicem doktora gösterir mi yada doktor soylermi acaba? :))
tarafından
Sağ salim kucağına al inşallah :))
(301 puan) tarafından
Doktor iyise isinde  cihazı da iyise  doktor söyler canm  .teşekkür ederim canm
tarafından
Inşallah canım bakalim:)
0 oy
tarafından
13.haftada öğrendik canim
tarafından
Cokta ilgili değil açıkçası  . Iki odası var prof.olduğu için . Eğer kendi özel odasindaysa ultrason için başka doktora yonlendiriyo ama randevu alınıp gidilen odasindaysa kendisi bakiyo . Şimdiki gidişinde de ilgilenmezse  degistiricem
tarafından
Icine sinmiyorsa daha hamileligin baslarindayken degistirmen daha iyi olur canim. Hamileligimin ortasinda degistirdim doktorumu.
tarafından
Sorunlu zamanlardan geçtim ama diğerleri de doktor   buna da para veriyorum daha az verip ozel e giderim diye düşünüyorum canım bu arada sağol :)
tarafından
Aynen canım hangisi icine sinerse oyle yaparsin. Saglikla al kucagina inşallah
tarafından
Hepimiz alalim canım :)
0 oy
(659 puan) tarafından
Valla 2 aylıken gıttık goremedık  esım goreve gıttı surıyeye 4 ayında beraber  ogrendık annemle cok gıttım ama soyleme babası gelsın ogle dedık esım surıyeye gıttıgındr ya annemde yada kaynanamda kaldım
tarafından
Askermi eşiniz
(659 puan) tarafından
Evet canım benım
tarafından
Him allah esinizden razi olsun onlar sayesinde rahatiz buralarda   . Ve sizde hakkınızı helal edin bizim rahatligimiz için kendinizden fedakarlik ettiğiniz için
(659 puan) tarafından
Saol canım allah vatanımızı askerımı doktorumuzu ogretmenımızı basımızdan eksık etmesın hakkımız yerden göğe kadar helal olsun hepınıze
tarafından
Allah razi olsun cnm
0 oy
(463 puan) tarafından
17 haftalıkken öğrenmiştim.
tarafından
Şimdi gostermesse muhtemelen bizde 18 de öğreniriz galiba :))
0 oy
(717 puan) tarafından

30 haftaligiz şimdi sıra bekliyorum inşallah bugün öğrenicez :D

tarafından
Son zamanlariniz :)) gostermedimi minik :)
(888 puan) tarafından
Dün post açmıştın sanırım. Alışveriş yapamıyorum diye :) çok merak ettim cnsiyetini bebişinin :)
(717 puan) tarafından
Öğrendim hele şükür kızmış sordum bide bastıra bastıra kesin mi diye :D❤
tarafından
Allahsağ salim kucağına almak nasip etsin canım
0 oy
tarafından
21 haftada falandm :) :) :) :) 
tarafından
Baya ileri zaman zahidecim :)
tarafından
Onu gösyermiyoduda eşim isyan etti doktor karnımı geliyordu elindeki şeyle çocuk göndürcm diye
tarafından
Himm anladim canim
0 oy
(215 puan) tarafından
Bende 11+4 de gittim doktora sordum cinsiyet öğrenme gibi bı şansımız var mı diye o da henüz çok erken dedi bide en sonunda baktı baktı ne desin kız :)) 10 gün sonra tekrar gidicem bı daha sorucam bakalım 
0 oy
(2,368 puan) tarafından
Valla bana hic sorma 21 hafyalikken ogrendim en sonunda catlicaktim merakimdan her kontrolde cinsiyet soruyordum gostermiordu :)
(888 puan) tarafından
Canım bebişin kız mı peki?
(2,368 puan) tarafından
Evet kiz  :) 3 aylik suan kucagmda :)
tarafından
Allah sağ salim büyütsün canim
0 oy
(3,079 puan) tarafından

17+5te kızım olacağını öğrendim canım. :)<3

tarafından
Allah sağ salim kucağına almayi nasip etsin canım ❤
(3,079 puan) tarafından
Doğurdum canım 2 aylık bile olduk darısı senin başına:))
tarafından
Allah razi olsun :))
0 oy
(1,397 puan) tarafından
İlk dogumumda 16. Haftada kız olcani öğrendim 2.de 13. Haftada oğlum olcani ogrendim
tarafından
Inşallah bizde ogrene biliriz;)
0 oy
(103,609 puan) tarafından
14+5 ögrendim oglumu ☺️
(103,609 puan) tarafından
12 haftada gitmistim kiza benzetti 14+5 kesin erkek dedi
(888 puan) tarafından
Darısı bana inşallah cnm ya :) bana da dua et De ön cd e sağlık sonra da hayırlısı ile gönlümden geçen olsun canım :) allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
(103,609 puan) tarafından
Amin inş hepimizin dogumu kolay olur saglikla aliriz bebeklerimizi kucagimiza rabbim gonlunden geceni versin inş❤❣❤❣
(888 puan) tarafından
Çok sağol canım,ben özellikle birbirini hiç tanımayan insanların dualarının daha içten söylendiğine inanırım. O yüzden Allah razı olsun
tarafından
Cumlemizden razi olsun canım
0 oy
(2,484 puan) tarafından
13. Haftada net ogrendim benim sıpa bacaklarini acmis gosteriyodu❤️
tarafından
Inşallah bende ogrenebilirim :) ❤
(888 puan) tarafından
Ayyy ben göremedim ya poposu dönüktü :) 10 gün sonra gidicem bakalım 15. Hafta olacak inşallah gönlümüzden geçen sağlıklı bir şekilde olur
tarafından
Amin inşallah . Sağ salim alalım kucagimiza da :).
(888 puan) tarafından
Amin canım inşallah
0 oy
(852 puan) tarafından
14+5 de öğrenmiştim canım 
tarafından
Hakkımda hayırlısı olsun ya çok merak ediyorum canım
(852 puan) tarafından
Amin canım Rabbim sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin bende çok merak ederdim :) paşam dogdu 6 aylik olacak bile:) Allah nasip ederse darısı sana isteyen herkese olsun inşallah
tarafından
Amin inşallah canım allah razi olsun :)
0 oy
tarafından
13 haftalikken  cnm tahmin etti 
tarafından
Bakalım bize ne diyecek canim :)
0 oy
(1,639 puan) tarafından
13+5 de öğrendim canım benim. 
tarafından
Yaa ben de ogrenirim insallah canm
(1,639 puan) tarafından
İnşallah canım benim
0 oy
tarafından
16 haftadamda öğrendim ilk bebegimi canım bakalım şimdi ne zman göstercek bu bebiş
tarafından
Umuttepe izmit
tarafından
Nerde oturuyosun
tarafından
Ben Denizli Pamukkale üniversitesine gidiyorum canim
tarafından
HAyirlisi olsunncanm
tarafından
Amin inşallah canım
0 oy
tarafından
12.haftamda öğrenmiştim cnm 
tarafından
Yaa insalah bende öğrenirim canım :))
tarafından
İnşallah cnm sağlıkla kavuştursun Rabbim yavruna
tarafından
Cumlemizi kavutursun canım

İlgili sorular

0 oy
16 cevap 210 göst.
0 oy
16 cevap 92 göst.
0 oy
14 cevap 264 göst.
0 oy
23 cevap 410 göst.
5 Mayıs 2020 Diğer kategorisinde ✨Gafsa✨ (2,893 puan) tarafından soruldu

291,516 soru

8,738,437 cevap

29,480 kullanıcı

...