0 oy
199 göst.
Güzellik-Bakım kategorisinde (1,246 puan) tarafından
Burnumun hemen altında sivilce çıktı :( Çok ağrı ve kaşıntı yapıyor. Patlatılacak gibi de değil. Kızarıklık var. Ne iyi gelir buna, bilgisi olan var mı? Acı çekiyorum. :(

4 Cevaplar

+1 oy
(25 puan) tarafından
Jel  olmayan diş macunu sür hani ağrıyan yanan bolgelere
(1,246 puan) tarafından
Teşekkür ederim.
-Reklam-
+1 oy
(4,843 puan) tarafından
Limon sadece üzerine pramaginla, limon asidik yüzünün başka yerine sürme ama.
(1,246 puan) tarafından
Teşekkür ederim.
0 oy
(7,140 puan) tarafından
Kelin ilacı olsa başına sürer bacım 
0 oy
tarafından
Tükürük bacım. Parmağını tükürükle ıslatıp 3 5 sefer kurudukça sivilcenin üstüne sür

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 215 göst.
30 Mayıs 2022 Güzellik-Bakım kategorisinde Melike111020 (456 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 204 göst.
16 Nisan 2023 Diğer kategorisinde 242819 (983 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 890 göst.
4 Haziran 2021 Güzellik-Bakım kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 303 göst.
18 Nisan 2021 Güzellik-Bakım kategorisinde Sevdalinkakusu (84 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,510,627 soru

24,645,100 cevap

366,000 kullanıcı

...