+1 oy
272 göst.
Diğer kategorisinde (73 puan) tarafından

Hanımlar birşey sormak istiyorum yardımcı olursanz çok sevinirim bn tüp Bebek yaptıracağım adana şehir hastanesinde devlet destekli oluyor durumum yok özelde yapmaya velhasıl kısa keseceğim bugün Kıbrıstan bir hemşire ile görüştüm tüp Bebek merkezinde görev yapıyor bnm amh değerim 0.6 hemşirenin demesine göre tüp bebek imkanı yok tutmasının bni Kıbrıs'a çağırıyor yani bnle eşimi başka birinin yumurtalarını dölleyip bna transfer edeckler ama bn istemiyorum bunu herşeyin benden olmasını istiyorm ve Kıbrıs'ta yapılan tüp Bebegn tutma şansı %85.90 böyle birşey varmı yani yapan duyan varmı başka birinin yumurtalarını dölleyip transfer olann

1 cevap

0 oy
(4,591 puan) tarafından

Hiç duymadım ama ben kabul etmezdim sanırım böyle birşeyi 

(73 puan) tarafından

Yemin ederim ne yapacağımı şaşırdım artık 

(4,591 puan) tarafından

Eşimin teyzesine de imkansız demislerdi 3. Denemede tuttu çok şükür. Doktoru bile şaşırdı şimdi dana gibi 2 yaşında bebeği var

(73 puan) tarafından

Kurban olduğum nasip edeckse bütün dengeleri alt üst eder 

-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 266 göst.
0 oy
2 cevap 261 göst.
+1 oy
3 cevap 218 göst.
0 oy
0 cevap 104 göst.
12 Şubat 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,511,065 soru

24,651,220 cevap

366,315 kullanıcı

...