Hanımlar birşey sormak istiyorum yardımcı olursanz çok sevinirim bn tüp Bebek yaptıracağım adana şehir hastanesinde devlet destekli oluyor durumum yok özelde yapmaya velhasıl kısa keseceğim bugün Kıbrıstan bir hemşire ile görüştüm tüp Bebek merkezinde görev yapıyor bnm amh değerim 0.6 hemşirenin demesine göre tüp bebek imkanı yok tutmasının bni Kıbrıs'a çağırıyor yani bnle eşimi başka birinin yumurtalarını dölleyip bna transfer edeckler ama bn istemiyorum bunu herşeyin benden olmasını istiyorm ve Kıbrıs'ta yapılan tüp Bebegn tutma şansı %85.90 böyle birşey varmı yani yapan duyan varmı başka birinin yumurtalarını dölleyip transfer olann
Hiç duymadım ama ben kabul etmezdim sanırım böyle birşeyi
Yemin ederim ne yapacağımı şaşırdım artık
Eşimin teyzesine de imkansız demislerdi 3. Denemede tuttu çok şükür. Doktoru bile şaşırdı şimdi dana gibi 2 yaşında bebeği var
Kurban olduğum nasip edeckse bütün dengeleri alt üst eder
1,511,065 soru
24,651,220 cevap
366,315 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın