Gece 3 gibi emmisti 6 da uyanmadı uğraştım saat 9 da emdi geri ya i 6saat aç kaldı bişey ölümü 45 günlük
İlk 2 ay bu kadar uyumaması gerekir.
Aslında acıkıp uyanması lazım 6 saat biraz fazla ama arada olabilecek birşey vicdan azabı yapma.
Bir ay sonra arayı biraz uzatabilirsin hatta Dr osman gönülal videolarını izle daha net bilgiler bulabilirsin
Canım bebeğin şekeri düşüyor ve uykuya itiyor açlık şekeri uyanmazsa cimcikliyor ebeler uyansın diye bence bir daha öyle yapma illaki uyandır bir kerelikte bir şey olmaz
Ben 40 günden sonra hiç zorlamadım valla ikisinide. Gelişimleri kilo alımlarıda iyiydi kontrolde. Doktorumda elleme dedi. Uyanmıyorlardı zaten. Bende hiç zorlamadım. Uyanıp emdiler
Ya her çocuk fark ediyor bence benim mesela kızım da gece çok uyanmazdı bir kere iki kere uyanırdı 4 saat 6 saat uyurdu kaldırsam da uyanıp emmek istemezdi oğlum da öyle oldu ya bence açık kalsa zaten uyanıp emer diye düşünüyorum çok küçük de değil bir aylık olmuş yani sarılıktan şüphe de edilmez bence ama bilmiyorum yani ben sorun yaşamadım bebek emmek istemiyordu emdiği zamanda da güzel emiyordu hemşire o yüzden sorun etmemem gerektiğini söyledi çok şükür hiçbir sorun yaşamadım
uyku öncesi ve sonrasında düzgün besleniyorsa doktor sorun yok demişti bana.
kocamam bebek:) yenidoganliktan buyumus artik yani zorla uyandirmana gerek yokki uc dort saat uyusun nekadar uyusa kar demekki acilmamis aciksa ortaligi yikar. belki sansli annelerdensin kendi kendine gece beslenmesini kolayca birakir geceyi.
Bı seferlikten bişey olmaz. Aynısı 53 günlükken başıma geldi. Acıkınca kendi uyanır artık dedi doktor. 5 saat uyumuştu bizim. Sen yine de 4 5 saat uyanmazsa emzir
3cocugum var doktrum hepsindede bana 40gunden sonra uyandrmanq gerek yok sarilik riski kalmadi aciktignda kendj uyanir demisti.ve ben hic uyandrmadm canm.yani artik aviktgmda kendj uyanir zorlama hem uyku duzenjde kazanr sende guzelce uyursn sutun gelir.he ama kilo sorununun yoksa tabi canm.benm cocuklarimz kilo sorunu yoktu ayina goreydi oyizden doktrumz sarilik riski atlatildiktan sonra gerek yok uyandrmaya buyuyup gelismek icin anne sutu kadr uyumayada ihtiyaclari var demisti
Uyandırmadan uyku arasında emzirmeye çalış emmiyorsa zorlama ki alışmasın sürekli kalkmaya. İnşallah uykuya düşkün çocuk olur.
Sarılık vs yoksa kırkı çıkmış sorun olmaz normaldir bence
Benim oğlumda bugün 45 günlük oldu dün oda hiç uyanmadi 5 6 saat dr kontrole geldi hiç elleme acıkınca uyanır dedi gerçekten de dr gittikten yarım saat sonra uyandı mamasını yedi
Ilk aylar bu kadar ac kalmamali. Mutlaka uyandirip emzirin max 3 saatte 1.
3 saat i geçirmeden emzirin. Benim kızımda hipoglisemik bir bebek. Yenidoğan uzmanımız 3 saati geçmeden en az 60 gün beslenmeli bebekler dedi. 40 indan sonra uyandirmasanda olur da 6 saat çok uzun. Şekeri düşer. Tekrarlama sen kaldir mutlaka 3-4 saat sonra. Gündüzleri zaten 3 saati gecirme
1,511,107 soru
24,651,800 cevap
366,338 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın