+4 oy
1,274 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (257 puan) tarafından

Kızlar ben hemsireyim ama evlenirken işi bıraktım ve 6 yıl olacak çalışmadım. Eşimle boşanıyorum .CalismK yeniden hemşirelik yapmak istiyorum ama kızım var 2 buçuk yaşında.Onu kreşe yazdırsam tüm gün orada olup çocuğu sıkmak da istemiyorum , çalışmasam gecinecek gücüm çok şükür var ama çalışırsam hem kendime gelicem hem daha rahat ederiz diye düşünüyorum kafam çok karışık siz olsaydınız ne yapardınız ya da ne yaptınız lütfen akıl verin   

28 Cevaplar

+5 oy
(1,493 puan) tarafından

Bu dönemde hem babadan hem anneden uzak kalırsa duygusal boşluğa düşebilir. Bence siz boşandıktan sonra çocuğun duruma alışınca çalışmaya başla. Çünkü bir süre hem anne hem baba olman gerekecek. 

(257 puan) tarafından

Ah o kadar haklısın ki üzülüyorum ama elden bir şey gelmez , böyle olmaması için çok çabaladım. Gönül ister ki ömür boyu çalışmayayım yaninda olayım .Evet aç kalmayız ama doyasıya gezip eğlenip kızımla hayallerimi gerçekleştirmek, karın tokluğuna yaşamaktan daha cazip geliyor ;/ hemen değil zaten nerden baksan duzenimi kurup ise başlamam 5 ay'ı bulur .O zamana da alışmış olur diye düşünüyorum 

(1,493 puan) tarafından

Haklısın tabi ki. Şu anda 7 aylık bebeğimi evde bırakıp ders çalışmaya gidiyorum bende, gelecegi için çabalıyorum. Ama kastım hiç calismaman değil. Cunku maddi imkansizlik , manevi acidan telafi edilebilir ama manevi olarak telafisi daha uzun. Kısa bir süre çocuğunla bu süreci manevi boşluğa düşmeden geçirmenizi düşünüyorum fikrimce. Çünkü babadan ayrı, anne belli saatlerde yok, duygusal boşluğa düşebilir. 5 ay gibi bir süreçten bahsetmişsin. Güzel bir süre, umarım dolu dolu geçirirsiniz. 

-Reklam-
+3 oy
(257 puan) tarafından

Her posta yorun yağıyor yok mu yazicak kimse ya 

(1,276 puan) tarafından

Başlığa aldatma veya kaynana postu yaz canım hemen akın ederler 

Benim soruna cevabım biraz daha büyüsün kızın öyle okula verip başla bence canım

(257 puan) tarafından

Doğru söylüyorsun baslk önemli :) 

Ben başlayana kadar 3 yaşında olur zaten. O yaştan sonra yavaştan başlarım diye düşünüyorum. Geciktirmektense en azından biran önce adapte olur 

+3 oy
tarafından

Tabikide meslegine gerr dönmelisin

(257 puan) tarafından

Çok teşekkürler canımmm bende öyle düşünüyorum 

+3 oy
(3,318 puan) tarafından

Eşinle bosan boşanma zaten bence her kadın çalışmalı ve iş gücüne girmeli. Hele ki mesleğin var ailen zaten seni çalış diye okuttu kendine bak kimseye muhtaç olma diye senelerce cefa çekti. Kadınların evde oturmasına acayip karşıyım. Hele ki çocuğunda büyümüş sende kendine gelirsin. Süreciniz daha çabuk geçer 

(257 puan) tarafından

Evet çok haklısın çok büyük destek oldu yazdıkların teşekkür ediyorum 

+3 oy
(27,020 puan) tarafından

Bence geçim sıkıntın yoksa bu süreci biraz cocugunla meşgul olarak gecirmen daha iyi olabilir. Çocuk için anne babanın boşanması zaten yeterince zor bir durum. Bir de anne ise başlayınca çocuk daha çok zorlanabilir. O yüzden yeni uila kadar cocugunla mesgul olsan daha iyi olur . Allah yardımcın olsun. İnşallah en hasarsız şekilde atlatirsiniz bu süreci 

(257 puan) tarafından

Allah razı olsun canım teşekkür ediyorum .Zaten çalışmaya başlamam 4-5 ay'ı bulur o zamana 3 yaşında oluyor .Bende hiç çalışmak istemem ama kıt kanaat geçinmek yerine ekonomik özgürlüğü olan bir anneyle büyümek onun için de iyi olur diye düşünüyorum. 

(27,020 puan) tarafından

Hayır elbette ki calis. Neden calışmayasin ki. Sadece demek istediğim önce yeni duzeniniz3 adapte olup sonra başka bir yeni düzene gecin imkan varsa demek istedim. 4 5 aya o da alışır heralde yeni duzeninize 

+3 oy
(7,859 puan) tarafından

Ben de hemşireyim. Canım çalışacağın bölüme mutlaka tek kaldığını nöbet tutamayacağını söyle veya nöbete gidebilecek imkanın varsa annen bakabilecekse nöbetler de iyi oluyor. Mesela bazı hastaneler 3 vardiya çalışabiliyor o zaman 16 -24 ü tercih edebilirsin. Çocuğa bakabilecek biri varsa her şey kolay olur. 

(257 puan) tarafından

Çocuğa tüm gün bakabilecek biri yok , nöbete kalmayı düşünmüyorum. Konuşup buna uygun bir yere girmeyi istiyorum .Annem yarım gün bakar yarım gün de kreşe veririm diye düşünüyorum 

(7,859 puan) tarafından

Tamam o zaman o olur. Bazı hastanelerin kreşi bile olabiliyor. Araştır canım. 

+3 oy
(2,094 puan) tarafından

Bir mesleginizin olmasi nasil buyuk bir şans nasil bir lutuf muhtesemmm.Tabi ki de geri donun ama atama vs mi gerekiyor sistemi bilmiyorum.Bir sey olmaz cocugunuz daha kucuk akli ermeye baslayana kadar toparlarsiniz maddi manevi sonra daha uyumlu bir duzen oturtursunuz.Ozel klinik hemsiresi olsaniz ablam guzellik salonunda calisiyor oranin hemsiresi var haftanin 3 gunu vs gibi işe gitseniz vs vs.

(257 puan) tarafından

Özel poliklinik ya da özel hastanede çalışabilirim şuan için. Güzellik salonu da harika bir fikir hiç aklıma gelmezdi araştırayım bakalım bulunduğum ilde buna benzer iş var mı 

+3 oy
(863 puan) tarafından

Kesinlikle hemen başla işine kreş alıyorsa 2.5 yaşında çocuğu da ver ayaklarının üzerinde ne kadar erken durmaya başlarsan o kadar iyi olur. Hem kafan dağılır hem bu süreci daha iyi atlatırsın.  Çalışmazsan evde oturur kafanin içinde al.ver yapar kafayı yersin . Mesleğin varsa hemen başla hemennnn.  

(257 puan) tarafından

Kesinlikle doğru. Kızım da ayaklarının üzerinde durmaya, ortama girmeyi vs birçok şeyi erkenden öğrenmiş olur diye düşünüyorum. Evlilik içinde pek heves etmedim çalışmaya fakat boşanma sürecinde en kolay çalışarak toparlanacagimi düşünüyorum 

(863 puan) tarafından

Kesinlikle katılıyorum +++++++ hem çocuk hem senjn açından çok güzel olur ve böylece şimdilik 1 kadın da olsa hayatını kazanmanın zaferi olur bu . Eminim ki bir çok kadının bir mesleği olsa veya düzenli bir işi boşanmalardan adliye tıka bas dolar 

(257 puan) tarafından

O kadar doğru ki söylediğin. Ekonomik olarak öyle sıkıntı çekeceğimi düşünmediğim halde kolay karar veremedim .Neticede yeniden düzen kurmak , onca senenin alışılmışlığı asla kolay değil. Bazen doğru kararı vermek iyi hissettirmeyebiliyor . umarım bian önce atlatabilirim bu süreci 

+2 oy
(1,070 puan) tarafından

Çalışmak bence de iyi gelecektir. Anne ne kadar mutlu bebek o kadar mutlu. Bebekler tahmin ettiğimizden daha güçlüler. Eğer güvenilir bir kreşse belki bebeğe de iyi gelebilir. Aktivite sosyallik akranları ile vakit geçirme. Belki meslek olarak biraz zor olabilir. Sonuçta nöbet günleri mesela o gecelerde ne yapacaksınız anneniz yada yardımcı olacak biri var mı. Bir tek bu takıldı aklıma.

(257 puan) tarafından

Özel bi poliklinikte çalışan tanıdığım var .Buraya girersen çocuğun olduğunu söylersen gece nöbeti yazmıyorlar demişti. O şekilde olursa çalışabilirim ancak .Kreşin katkısının olacağına bende inanıyorum erkenden bazı kazanımlar edinir .Ömür boyu çalışmadan dar geçirmektense bir süre alışana kadar zorluğu olur ne yapalım:/

+2 oy
(13,566 puan) tarafından

Çalışmak daha mantıklı canım herşey gönlünce olsun 

(257 puan) tarafından

Bencede öyle çook teşekkür ediyorum 

+2 oy
(878 puan) tarafından

Maddi imkanları ve geçinecek gücü el verse şu an boşanacak yüzlerce kadın biliyorum. Hiç bişey olmaz ver kreşe zaten bir tane. Evde olup çocuğuna manevi anlamda hiç bir katkısı olmayan anneler de var , çalışıp kısıtlı o bir kaç saatte gayet kaliteli vakit geçiren de . Yeterki mutlu olun ve başınızı sokacak bir ev her gün aç kalmayacak kadar yemeğiniz olsun . Tabiki kolay değil kurulu düzeni yıkıp yeniden biseyler inşa etmeye çalışmak . Ama zararın neresinden dönersek kar. 

(257 puan) tarafından

Şu yazdıkların ilaç gibi geldi biliyor musun ? İnsan özellikle bu dönemde verdiği kararın doğru olduğunu bilse dahi başkalarından duymaya daha da ihtiyaç duyuyor .Ben kii 6 senedir kimseye bir şeyimi anlatmamisken şimdi halimi yoldan geçen sorsa içimi dökecek oluyorum .Çünkü ihtiyacım olan şey, doğru karar verdiğimi, bu süreci atlatabileceğimi duymak .Çok teşekkür ediyorum 

+2 oy
(179 puan) tarafından

Öncelikle hakkınızda hayırlısı olsun. 

Ben olsam çalışırdım mesleğimi yapardım. Kızınızı bakacak biri yoksa kreşe verebilirsiniz biraz hareketli bir hayatınız olur ama en güzeli olur bence. Hem bu süreci daha güzel atlatirsiniz

(257 puan) tarafından

Evet , bende tam olarak böyle düşünüyorum. Hem sosyalleşmek adına hem de kaybettigim özgüvenimi kazanmak adına en iyisi çalışmam olacak 

+2 oy
(7,988 puan) tarafından

Canm bnde kzıımı 3.5 yaşında verdim kreşe sınıfında 2 yaşında 2.5 yaşında annesi çalışan çocuklar var her gün bir etkinlik oluyor çok eğleniyorlar . Bence çalışmalısın allah yolunu açık etsin iyi geceler 

(257 puan) tarafından

Aminn çok teşekkür ediyorum 

+2 oy
(1,498 puan) tarafından

Calis tabiki cnm. Annen akraban varsa ona bırakır sin cocugunu

(257 puan) tarafından

Tüm gün bırakamam canım biraksam bile büyükler bizim kadar ilgilenemez ekran bağımlısı olur diye korkuyorum .Bir de hareketli bi kızım var sürekli kontrol etmek gerekiyor .Bu anlamda bilmiyorum yanlış mı ama kreşler daha güvenli geliyor en azından toplulukla beraber hareket edeceği için başına buyruk tehlikeli hareketler yapmaz bir de etkinlik , oyun vs bu şekilde verimli geçer vakti 

+2 oy
(4,298 puan) tarafından

Kendi ayakları üzerinde duran kadın olmak istiyorsun Allah yardımcın olsun inşallah kardeşim bence de kreşe ver ise başlayınca Allah'ın izniyle herşey yavaş yavaş istediğin gibi düzene girer evet ilk başta çok zorlanacaksın ama sabrederek üstesinden geleceksin kendine inan ve güven 

(257 puan) tarafından

Çook teşekkür ederim .Beni tanımadan bile bu şekilde destek vermeniz benim için çok değerli. Farkındayım zor olacak fakat biz kadınlar için zaten her şey her zaman zor hele ki anne olmak zorluğun bambaşka boyutu .Fakat Rabbimin izniyle hiçbir kadının altından kalkamayacagi şey yoktur diye düşünüyorum. 

(4,298 puan) tarafından

Ayn öyle doğru düşünüyorsun zaten dünyada en zor olan anne olmaktır anne hakkı ödenmez cennet annelerin ayakları altındadır buyurmuş Hz Muhammed sav çünkü biz kadınlar adettir sancısıdir gebeliktir bulantıdir 9 ay karnında taşımaktir doğum sancısı çekip doğurmaktir bebeği geceleri kalkıp emzirmektir bakmaktır vs vs sayarken ben yoruldum işte biz bunların Allah'ın izniyle üstesinden geldik Allah'a sığınıp helal rızık için çabalarsak cenabı hak elbet yardım eder bide rica ederim gülüm ❤️

+2 oy
(5,518 puan) tarafından

Hakkında hayirlisi olsun yeni hayatin guzellikler getirsin sana ve kizina ❤ boşanıp bin bir zorlukla devletin verdigi maaşlarla bile gecinmeye calisan binlerce kadin var ve senin kolunda altin bilezigin mis gibi mesleğin var hic calismayan insanlar bile cocuklarini kreşe gonderiyor sosyallessin diye emin ol o ortama alissa onun icinde cok iyi olucak sende sosyalleşip yeni hayatina daha iyi adapte olabilirsin Rabbim zorunu kolaylastirsin canim . 

(257 puan) tarafından

Çok teşekkür ediyorum ne güzel de destek vermişsiniz. Zaten sanırım en iyi yol bu 

+2 oy
(9,428 puan) tarafından

Mesleğin var daha fazla vakit kaybetmeden çalış bence. Çocuğunu terketmiyorsun sonuçta yine seninle vakit geçirecek.


(257 puan) tarafından
+1

Değil mi canım :) çok teşekkürler yazdıklarınız güç oldu bana 

(9,428 puan) tarafından

Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah❤️

+2 oy
(9,414 puan) tarafından

Bakacak kimsen yoksa mecbur oyle yapacaksın sonucta mesleğin var allahtan çocuğun gelecek vaat ediyor olacaksın..

Simdi çoğu anneler böyle yapıyor..

İlerde hersey güzel.olacak 

(257 puan) tarafından

Evet en iyisi zaten kendi ayakları üzerinde durabilen biri olmam .Kızıma da yol göstermek ve kaliteli bir yaşam için bekar bir annenin yapabileceği en güzel şey çalışmak diye düşünüyorum.Cok teşekkürler desteginiz için 

+2 oy
tarafından

Gücün varmış azıcık daha sabret bence 3 yaşında kreşe ver güçlü kadınları her zaman takdir ederim mesleğin de varmjs hiç düşünmeden dön 

(257 puan) tarafından

Zaten düzenimi kurup iş bulmam vs derken 3 yaşında olur muhtemelen .Çok teşekkürler desteğiniz için 

+1 oy
(10,351 puan) tarafından

Bebeğinin gelişimi kreşe uygunsa boşanmıyor olsan da çalışmanı öneririm. İşten kalan zamanda kaliteli sevgi dolu vakit geçirirsen çalışmak kötü bir şey değil. Sana da iyi gelecek. İş yerinde zihnin boşanmanın duygusal etkilerini daha kolay atlatır. Yolun açık olsun 

(257 puan) tarafından

Yazdığınız her şeye gönülden katılıyorum. Çok teşekkür ederim , herkesin yolu açık olsun .

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 417 göst.
3 Ağustos 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 618 göst.
21 Eylül 2021 Diğer kategorisinde Herzamanhaklibiri (4,372 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 463 göst.
6 Ekim 2025 Diğer kategorisinde Hayal34 (270 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 679 göst.
17 Kasım 2024 Aile & Aşk kategorisinde Denizela (251 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,510,622 soru

24,645,080 cevap

365,997 kullanıcı

...