Benim 8 petek hem 50 de yakıyorumdum ama iki haftadır 45 de bana gelen fatura 1525 TL size ne kadar fatura geldi
1050 geldi bu ay bize
Bu ay faturalar az gelmiş
Evet canım normal bence hava çok soğuk değildi bebek var diye açıyor eşim ben sıcağı hiç sevmem yoksa
o esnada doğalgazı kapatıp 160 lira faturası gelen ben 😅
Bizim burası daha soğuk
En son gelen 3 bin küsur du
Kış boyu 47 de yandı sabit 2800 2900 geldi bu ay 35 40 yandı 2300 gelmiş çok gelmiş
Bence normal ya
Havalr bı hafta kadar baya güzeldi evde güneş aliuordu sabah kapatiyorduk akşam aciyorduk aç kapa işe yaramıyor bence
5 mart-5 Nisan arası 570 lira geldi. Bizde termostat var. Evin içi 23derecenin aşağısına düşerse kendi otomatik devreye giriyor. Kış boyu da en fazla 1800 lira geldi
Benim de termostat var ama olduğum yer soğuk
Geçen ay 900 bu ay 1000 geldi
Kaç derecede kaç petek
Bizim kombi Vaillant derece yok da 1 den 6 ya kadar var ama bazen sonuna kadar getiriyorduk evde bebek olduğu için malum çok soğuk oluyordu bazen 2 ile 3 arası genelde 2 3 arası veya 3 4 de oluyo güzel havalarda da 1 de duruyor akşam yükseltiyodum soğuk oldukça duruma göre yani petek genelde 3 tanesi yanıyor 3 tane kullandığımız için ama evde zaten 5 tane var
2100 geldi bize daha az bekliyorduk biraz yuksek geldi
Kaçta yanıyor canım
45 bazen 50 yaniyor ama bizim kombiyle ilgili cok eski ev sahibi degistirmemis az yansa cok fatura geiyor
1,511,058 soru
24,651,171 cevap
366,311 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın