Bezliyken böyle sorunlar yaşamıyorduk resmen 21 aylıkken bezden çıktı idrar yolu enfeksiyonu başladı kızımda atletle kurulama bezi diktim sık sık iç çamaşırını değiştiriyorum önden arkaya her çiş kaka yaptığında özenle yıkıyorum 2 3 Ay zor dayanıyor 3.ayın sonunda yine enfeksiyonu bi şekilde kapmış oluyoruz birinde 2 damla kan gelmişti hemen gittik neyse ilaçla geçti sonra yine dün bu sefer uzun parça gibi leke geldi ip gibi diyim vajinadan geldiğinden eminim elimle yıkadığım için herhangi bir baskı uygulamadım zaten oradaymış
Randevu aldım gidicez bugün zaten kaşıntısından karnım ağrıyor diyişinden anlıyordum 3 4 gündür enfeksiyonda böyle ip gibi kanlı lekelenme olur mu korkuttu bizi
Kızlarrrrrrrrr
Çocuklarda konu hakkında çok bilgim yok ama kuru dut çayı enfeksiyona çok iyi geliyor. 1 buçuk cay bardağı suya 1 kaşık atıp 8 dk kaynatın sabah aksam taze olarak icirin. Nioli yağı da iyi geliyor ama 2.5 yasa kullanılır mı bilemiyorum.
Teşekkür ederim canım onu deneyim bi de
Kız yaptığınız şeyler size veya başkasına iyi gelmiş olabilir ve ona da iyi gelecek diye bir şey yok mesela bu platformda şey görmüştüm bir ay önceydi burun tıkanıklığına ve öksürüğe iyi geldiği için kekik çayı çocuklarınıza verebilirsiniz diyordu kızım bir buçuk yaşında ben de vermek istedim hani o zamanlar da kızım hastaydı kekik çayını yaptım soğuttum taş patlasın bir yemek kaşığı kadar içti ya da içmedi yarım saat sonra belirsizce hiçbir sebep yok gene burnundan kanama oldu Damla Damla gelmeye başladı sağlık ocağını götürdüm boşuna biz ilaç yazmıyoruz diyor bilip bilmeden orada burada gördüğünüz deneyleri çocuklarınıza denemeyin diyorlar
Ben sadece yaşadığım olayı anlatmak istedim
Kurudut oldukça zararsız hatta tatlandırıcı olarak tadım döneminde bile bebeklere kullanılabilen bir şey, o yüzden onu önerdim. Nioli yağını da küçüklerde kullanılır mı bilmiyorum diye ekledim. O kısmı için doktordan onay almak lazım.
👍🏻👍🏻👍🏻
1,510,627 soru
24,645,100 cevap
366,000 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın