91 göst.
(273 puan) tarafından
Saç derisinde egzema olan varmi ya ne illet bisey kafamı kazımak istiyorum resmen 

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
Çözüm olmuyor  ki eşimin defalarca kazıdık yine aynı
(273 puan) tarafından
Yaa neden oldu eşinizde acaba bu neden olur acaba
tarafından
Vallaha bilmiyorum ama senelerdir öyle çok ilaç şampuan vs kullandık çare olmadı pul pul dökülüyor kaşınıyor onun yüzünden daha 23 yaşında hep saçları dökmeye başladı kelleşiyor
(273 puan) tarafından
Öf ya sorma benim de öyle ne yapacağımı şaşırdım valla bende kel kalacam sonunda
0 oy
tarafından
Senelerdir var bende sürekli ilaç kullanıyorum gecmiyo illet bisey. Tekrarlıyor sürekli stres falan tetikliyor. Hassas bunyelerde ve alerjik olan kişilerde daha çok oluyormuş . Çaresini olsa keşke 
(273 puan) tarafından
Hayır hassas bir bünyem yok alerjik bir insanda değilim 3 4 yıldır bende de var
tarafından
Bana doktor öyle demişti kuzum benim mevsim alerjim de var
(273 puan) tarafından
Doğrudur canım
0 oy
(3,096 puan) tarafından
Bacim esimde de var gecmiyo serum verildi damla iste

 Oda sacini sanki döküyor yani sertlestiriyo o yuzden cok dökülüyor care yok yaa malesef esimin kaslarında bile çıkmış 
(3,096 puan) tarafından
Yani kepek doluyor egzama dedi doktor
(273 puan) tarafından
Ya sorma benimde kaşlarımda da var böyle kabuk kabuk gibi ne yapacam ya hiç mi çaresi yok
(3,096 puan) tarafından
Valla esim de doktora gitti dediğim gibi danla gibi bisey verdiler dusta bununla once yika sonra kepege karsi sampuan kullan dedi o damla da saci jöle sürmüş gibi sert yaptı iyi olmadi hep yikiyo yine çıkıyo
(3,096 puan) tarafından
Ama head and shoulders kepege karsi sampuan varya onunla yikan ve tara sacini dusta iken köpüklüyken sac.o zaman dökülüyor tabi bi iki gun sonra ayni
(273 puan) tarafından
Aman nasıl bir şey bu ya bur çözümü yok evin içinde rahatça saçımı açamıyorum

İlgili sorular

8 cevap 104 göst.
24, Eylül, 24 duygudemirbag47 (57 puan) tarafından soruldu
4 cevap 186 göst.
25, Mart, 2019 ❣Gökay ❤Çağatay‍❣ (342 puan) tarafından soruldu
5 cevap 80 göst.
6 saat önce Mbbatnngghu (31 puan) tarafından soruldu
6 cevap 130 göst.
16 saat önce Cananelif (111 puan) tarafından soruldu

135,661 soru

3,409,463 cevap

10,239 kullanıcı

...