0 oy
341 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (59 puan) tarafından
 Baktığım bir kaç kişide var bende de bu önemli bişey mi yoksa herkes te olan bişey mi 

13 Cevaplar

0 oy
tarafından
Var nolduki 
(59 puan) tarafından
Herkes te olan bişey mi diye sordum bende biraz panik atak varda kendi kendime kuruntu yapıp duruyorum kötü bişey mi diye
tarafından
He bende var
(59 puan) tarafından
Nasıl bişey biraz tarif edermisn
(59 puan) tarafından
Ben sürekli elimle oynayıp duruyorum
tarafından
Cenin altindaki boslukta nohut buyuklugunde benim ultrason cekildi bi sorun cikmadi herkes bir olmaz ama bi gorun sen yag bezesi de olabilir
-Reklam-
0 oy
tarafından
Bende yokkk....
0 oy
(418 puan) tarafından
Bendede yok 
0 oy
(93,725 puan) tarafından

Bende varmis baktim simdi :unsure:

(59 puan) tarafından
O zaman herkes olan bişey herhalde İnternet e yazdım kötü kötü şeyler çıkıyor korktum bende o yüzden sormak istedim
(93,725 puan) tarafından
Aldim cnm ama sen uzme bak kendini lutfen
tarafından
Lenfoma falan cikar buyuk ihtimalle lenf kanseri tarzinda yazilar korkma netede bakma herseye öldurur insani pamuguda tikarlar valla internetteki yazilar:)
tarafından
Tamam canim uzulmuyorum benim icinde kötu olma kimseyle olurmu
(59 puan) tarafından
Aynen canım yaaa Bi arada şişmiş geçmişti lenf bezlerim ondan elim sürekli orda oynayıp duruyorum İnternet bana resmen geç kenara ölümü bekle diyoe
0 oy
(22,605 puan) tarafından

Kac dkkadir çenemle oynuyorum ama bulamadim yok :D

(59 puan) tarafından
Kafanı öne eğ öyle bak bide canım
(22,605 puan) tarafından
Yok valla :)))
(59 puan) tarafından
Aman olmasın zaten kafamı kurcalayıp duruyor benim :)
(22,605 puan) tarafından
Takilma yaa
0 oy
tarafından
O bende de var saga sola oynuyo bazen gidiyo bazen geliyo
(59 puan) tarafından
Ay nen kafamı biraz öne eğdiğimde daha çok geliyor elime
0 oy
tarafından
Bendede var kİ beze mi o
(59 puan) tarafından
Bende bilmiyorum canım internette kötü kötü şeyler yazıyor korktum ondan yazdım bu raya ama baksana demekki herkeste var
0 oy
(740 puan) tarafından

Önemli bir şey değil galiba senin dediğin yanlış bilmiyorum şampiyon kendi kendine geçiyor bende genelikle boğaz ağrısı yaşadoğımda çıkıyor

0 oy
tarafından
Bende yok.......
0 oy
(4,635 puan) tarafından
Bende yokkkkkk 
0 oy
(824 puan) tarafından
Var canm herkeste vardr 
(59 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
(10,314 puan) tarafından

Bende de vardı bende sürekli oynatip duruyordum , bademcik ameliyatı olduktan sonra kayboldular 

(59 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
(8,114 puan) tarafından
Bunu 2.soruşunuz sanırım daha önce de görmüştüm aynı paylaşımı. Internet den veya buradan bilgi edinmek yerine doktora gitseydiniz keşke malum intenette ki bilgiler herzaman doğru olmuyor 
(59 puan) tarafından
Tekrar sormak istedim ve sordum ve ilkinden daha tatmin edici cevaplar aldım iyiki tekrar sormuşum soru sorma yeri burası isteyen istediğini sorar 2. Kez gördüyseniz yazmak istemezseniz yazmazsınız olur biter....!!
(59 puan) tarafından
Ayrıca burdan bilgi almak yerine diyorsunuz yaa acabaa siz bu programda niye varsınız??
(8,114 puan) tarafından
Hanımefendi söylemek istediğim daha önce ki sorduğunuz zaman ve Su an ki zaman dilimi baya uzun.  Bu kadar çok kafaya takıyorsanız ve sizi rahatsız ediyorsa niye doktora gitmiyorsunuz?
(59 puan) tarafından
Çünkü panik atak öyle Bi rahatsızlık ki doktor bişeyin yok dese bile onada güvenmyorrsunuz acaba yanlış mı baktı yanlış mı gördü gibisinden umarım size hiç uğramaz bu rahatsızlık! Burda bu kadar insanın bende var demesi beni doktordan daha çok tatmin ediyor

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 56 göst.
19 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde Kubraumut (1,407 puan) tarafından soruldu
+1 oy
9 cevap 88 göst.
0 oy
6 cevap 86 göst.
28 Nisan 2022 Diğer kategorisinde Azkaban (1,471 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 116 göst.
23 Ocak 2022 Diğer kategorisinde 909090 (1,890 puan) tarafından soruldu

247,755 soru

7,232,346 cevap

27,115 kullanıcı

...