0 oy
167 göst.
(5,719 puan) tarafından

Kızlar anne karnında bebek neden titrer bu aralar çok titriyor? Baya telefon titremesi gibi bisey :ermm: 29+4

2 Cevaplar

0 oy
(480 puan) tarafından

Canım hıçkırık tutuyo olabilir anne karnindada hıçkırık tutarlarına ordada parmaklarını emdiklerinden fazla eminxe hickirirlarmis o titreşim o olabilir:D:D

(5,719 puan) tarafından
Değil kuzum ya hickirik hissediyorum ama bu resmen deprem gibi Allah korusun karnım fokurduyor resmen 3 4 saniye sürüyor ama şiddetli oluyor
(480 puan) tarafından
İlgincmis canım bilmiyorum onu hic
(5,719 puan) tarafından
Diğer tarafta yeşil yerde soru sor yazıyor ya oraya bebek titremesi yaz 2 tane post cikiyor çoğu kişi de varmış ama kimse şundan dolayı söyle yapıyor diye yazmamamis
-Reklam-
0 oy
(214 puan) tarafından
Bendede aynisi oluyo galiba sallaniyo gobegim resmen ama genellikle yan yatinca oluyor bende
(5,719 puan) tarafından
Aynen benimde öyle oluyor
(214 puan) tarafından
Eglendikleri kesin galiba oyle bi sallanma ki :)

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 51 göst.
24 Aralık 2020 sevgi.tasan (24 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 106 göst.
8 Kasım 2020 misafir tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 209 göst.
14 Ocak 2020 ✨Sihirli Eller✨ (15,275 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 90 göst.
8 Mart 2021 Liyaa bngll34 (48 puan) tarafından soruldu

190,467 soru

4,932,852 cevap

14,331 kullanıcı

...