0 oy
141 göst.
Diğer kategorisinde (251 puan) tarafından
Slm canlar. Nisan geldikten ne kadar sonra su geliyor? Normal akıntı ile doğum suyu arasındaki fark ne? Su geldiğinde normal akıntı olmadığını hemen anlayabilir miyiz ? Kısacası doğum belirtileri ile ilgili bilgi verebilen olursa mutlu olurum. ;)

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
Bilgi verebilmesi isterdim fakat 2 çocuğum olmasına rağmrn ne yazık ki bilemiyorum bende :) ama sancı oluyormuş aralarındaki dakikaları hesaplamanız gerekiyor git gide azalması getekiyor. 15 dakikada birse bi kaç saat sonra 5 dakikada bire felan düşmesi lazımmış en iyi sanırım bu sancılarla anlaşılıyordur. Normal akıntı az, diğeri bariz ıslaklık veriyor (kaçırmışsınız gibi) anlarsınız endişelenmeyin.Sezeryan olan anneden bu kadar yaşamış biri inşaallah daha kesin bilgiler verir ama bunlarda kesin :) hayırlısıyla kucağınıza alın inşaallah bebişinizi.. 
(251 puan) tarafından
Allah razı olsun. Normal akıntıdan daha şeffaf ve daha çok akıntı geliyor da o yüzden sordum.
-Reklam-
0 oy
(4,082 puan) tarafından

İlk once nişan gelir..koyu kahverengi ve ya pembemsi akinti..bunye meselesi bazi arkadaşlarda su gelir daha sora nisan gelir yada su gelir daha sora sanci başlar..suyla akintini zaten kariştiramazsin bildiyin su gelir..ama suda bazen az az gelir bazende bir bardak kadar birden gelir..sanciya gelince az az belli sureliklerle gelir..dogum yaklaşinca ama 5dakikada 4dakikada bir gelir ve 10saniye surmeden gecer..o zaman doktora gitmek vakti gelir :) her kesin dogum hikayesi farklidir canim birinin dogumu zor olurken birininki kolay olur..ne kadar kendini sikmaz telaş yapmazsan o kadar kolay olur senin icin..rabbim hepimize saglicakla yavrularimiza kavuşmayi nasib etsin:)

(251 puan) tarafından
Amin. Rabbim kolay doğum yapanlardan eylesin. 36 haftalik oldum bugün normal akintintimdan farklı bi akıntı olunca merak ettim
(4,082 puan) tarafından
Nasil bir akintiydi canim?
(251 puan) tarafından
Daha şeffaf ve biraz daha fazla. Hiç sancim falan yok ama
0 oy
tarafından
Valla nişan su falan gelmedi bende direkt sancım başladı gittim hastaneye 4 cm açıklık vardı suyumu doktor patlattı bildiğin altına çiş yapmışsın gibi bayağı su geliyor az değil yani 

İlgili bir soru bulunamadı

200,139 soru

5,230,417 cevap

15,426 kullanıcı

...