0 oy
422 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (120 puan) tarafından

Doktor doĝum bugun yarin baslar dedi nst sonucundan anlayan varmi??

image

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
Valla bilmiyorum kuzum ya bende bekliyeyom bakalım ne yazacaklar kaç haftalık ki
(120 puan) tarafından
35+3 canim bugun kontrolumuz vardi bebek cok asaĝida bugun yarin en fazla 10 gune doĝum baslar dedi
tarafından
Him erken daha ya başka Dr git istersen bı canm yani bilmiyorum hayırlısı olsun cnm
-Reklam-
0 oy
tarafından
Sancin yok canım 
(120 puan) tarafından
Ne bilim canim bugun yarin dogum baslar dedi bende apar topar annemi caĝirdim yarin yola cikiyo
tarafından
Sancin yok ki canım
0 oy
(197 puan) tarafından
Sancin çıkmıştır ondan öyle demiştir .ama belli olmaz geri gidebiliyor sancı 
(120 puan) tarafından
35+3 haftaligiz annemi cagirdim yarin apar topar yola cikiyo bebek cok asaĝi inmis dedi doktor umarim ters bisei olmaz
(197 puan) tarafından
Bişey olmaz tatlim korkma bu haftalarda olabilecek şeyler bunlar herkezde farklı oluyor bebeğinde bir sorun olsa söylerdi .benimki de 40 haftaya girdi aşağı inmemis sezaryana gidecem yarın doktor öyle karar verdi uycaz artık hayırlısı çanları ne zaman isterse ozaman doğuyor bebekler stres yapma gerçekten çok etkileniyir bebek
0 oy
tarafından
Doktor öyle dediyse bizim bişey dememiz doğru olmaz ztn canm inşallah sağlıklı doğum yaparsın 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 320 göst.
7 Eylül 2019 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 107 göst.
1 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde Merve33soyturk (116 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 235 göst.
0 oy
7 cevap 237 göst.
24 Aralık 2020 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Aslicikk (702 puan) tarafından soruldu

202,283 soru

5,293,379 cevap

15,662 kullanıcı

...