0 oy
201 göst.
Diğer kategorisinde (25 puan) tarafından
Selam kızlar :) eşimle dünden beri anlaşamadığım bi konu var. Kızımız olcak inşallah. Eşim Türkçe kökenli isim istiyo bende dini hayırlı bi isim olsun istiyorum. En sonunda 2 isim olsun ikimizinde dediği olsun dedik. Aybüke Ebrar olsun diye konuşmuştuk. Aybüke ismini bende çok sevdim ama Ebrar ismi de uzun zamandır hayalimdeki isim diyebilirim. Dün akraba ziyaretinde iki isime ne gerek var bitane olsun diye konuşuldu. Eşimin kararı değişti ve ikna edemiyorum. Sizce sadece Aybüke mi olsun yoksa Aybüke Ebrar mı olsun. Cevaplarınız çok önemli kızlar ❣

4 Cevaplar

0 oy
tarafından

İki isim sunnettir canim

(25 puan) tarafından
Eşime söyledim Peygamberimizin (s.a.v) çocuklarının iki ismi mi vardı diyo. Herşeye bi cevap veriyo yani canım. Kabul ettiremiyorum
(140 puan) tarafından
2 isim sunnet ama ikisini birden söylemek gerekiyor ikisini ayri kullaninca sunneti yerine getirmemekten günaha giriyoruz aybüke ismi zatn zor ebrarda cok baskın  bi isim bnce birini tercih edin aybuke ebrar uzun ve zor geliyor kimseler soylemek istemez
-Reklam-
0 oy
tarafından

anlaminin güzel olmasi önemli cNimc her kuranda geven ismin anlamk guzel olmuuor. sizin fikriniz ama bende iki isim sevmiyorum.

(25 puan) tarafından
Anlamı iyilik seven,hayır seven, itaatkar iyi ve salih kullar demek canım çok güzel anlamı var aslında
0 oy
(436 puan) tarafından

Aybüke ebrar gayet güzel bizimde çevremizde herkes karşı iki isme ama dinlemiyoruz :))

(25 puan) tarafından
Evet canım bencede çok güzel ama eşim beni delirtiyo :) 9 ay ben karnımda taşıyorum cefa çekiyorum bişey olduğunda tedirgin oluyorum ödüm kopuyo, onunda kalbini kırmıyorum istediği olsun diyorum ama dünden beri beni dinlemiyo sinir ediyo beni :)
(436 puan) tarafından
Bizimkide ismi beğenmedi dedesinin adını koyucaktı ama büyük oğlumla birlikte onu alt ettik :D
(25 puan) tarafından
Böyle giderse kayınvalideme söylicem ben bitek onunla alt edebilirim eşimi :D
0 oy
tarafından

Aybuke daha guzel ve anlamli. 

İlgili sorular

0 oy
17 cevap 200 göst.
17 Temmuz 2021 Aile kategorisinde Ebruhazal (38 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 118 göst.
28 Haziran 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 120 göst.
20 Haziran 2021 Aile kategorisinde _cey_cey (5 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 54 göst.
8 Haziran 2021 Aile kategorisinde Rose22 (4 puan) tarafından soruldu

213,007 soru

5,652,729 cevap

18,702 kullanıcı

...