0 oy
1,161 göst.
Diğer kategorisinde (365 puan) tarafından

image

kelimelerin boğazda düğümlendiği tek kelime edemediğimiz anlardan birini daha yaşıyoruz . Hayvana kadina çocuğa zarar veren  her kim varsa rabbim ne burda ne diğer tarafta onun birgün olsa bile yüzünü guldurmesin o annler çocukları için ne çektiyse o hayvanların çektikleri o kadınların yasiklari hepsi her kim yapiyosa burunlarından gelsin gün yüzü göremezler inşallah . Benim 1 tane oğlum var 2. Bebegime de hamileyim ben bu olaylardan sonra kime guvencem kime imancam çocuğuma yaklaşan onu seven biri bile olsa ben şüpe duymak zorundamiyim bu serefsizler yüzünden ben oğlumu parka götürmekten bile korkuyorken o insan müsvetteleri bizim çocuklarımıza kıyıp nasıl zarar veriyo rabbim öyle dusuneninde yapaninda bin belasini versin inşallah...

5 Cevaplar

+1 oy
(7,480 puan) tarafından
Idam yasasi gelmesi için daha ne bekleniyor ki içim parçalanıyor aileleri ne halde Rabbim sabir versin cildirmamak elde değil benim elime 1 tanesi geçse yeminler ederim çeker vururum 
(365 puan) tarafından
Al benden de o kadar o şerefsizler yüzünden çocuklarımızı dışarı çıkarmaya korkar olduk allah hepsinin belasini versin şerefsizler .
(7,480 puan) tarafından
Hepsi ne yaptilarsa nasil kiydilarsa Allah hapiste kan kusa kusa can vermelerini nasip etsin surunerek ölsünler
(365 puan) tarafından
Aminnnnn insallah allahim insallahhh
(7,480 puan) tarafından
Amin canim amiinnnnnnnn
-Reklam-
0 oy
tarafından
(365 puan) tarafından
Aminnnnnn insallah canim insallah en kisa surede aminnn
0 oy
tarafından
Anne cok önemli iste canim sen tutarda bebegini oyle surekli birakip gidersen üvey amcasina altini degistirirsen daha neler duyariz ben kocama bile demem cocugun altini degistir diye Allahim kimsenin cigerini yakmasin ama iste anneye cok iş düsüyor onemli olan dünyaya getirmek degil sahip cikmak yavrucak gitti simdi basini hangi duvara vursa bos cok zor Allah düşmanima bile yasatmasin
(365 puan) tarafından
Erkek olsun kiz olsun anneden başka birinin altını değiştirmesi üstüne değiştirmesi zaten çok saçma allahim akıl fikir versin nediyim o kizcağiza oldu olan yazıklar olsun..
0 oy
tarafından
Beddua edene normalde amin demem bırak rabbim biliyor derim ama gerçekten yeter... Amin o zalimleri rabbim kahhar ismiyle kahretsin 
(365 puan) tarafından
Amin canim insallah
0 oy
tarafından
Bu olay benim memleketimde oldu cok üzücü  utanç verici memleketim  adına utanıyorum 
(365 puan) tarafından
Yazık yani nediyim olan o küçücük çocuğa oldu
tarafından
Aynen canım çok üzücü:(((

İlgili sorular

0 oy
20 cevap 1,302 göst.
11 Haziran 2024 Diğer kategorisinde Mslcns (6,390 puan) tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 1,548 göst.
29 Ekim 2023 Diğer kategorisinde Zuhalll (729 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 890 göst.
1 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Zuhalll (729 puan) tarafından soruldu
0 oy
19 cevap 1,250 göst.
21 Nisan 2023 Aile & Aşk kategorisinde Semos (708 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,510,621 soru

24,645,067 cevap

365,996 kullanıcı

...