0 oy
362 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (92 puan) tarafından
Coronadan suphelenmiyorum öncelikle,son zamanlarda cok çalışıp yoruluyordu uyuyamiyordu vücut eror etti artik bundan dolayı 2.gundur yatiyor.telefonlara cevap dahi veremiyor sadece halsizim.diyor hastahaneye gidelim.diyorum.yok test yapalım diyorum yok kafayı yiyecem kızlar keşke ben hasta olsaydim 2 gun kahrimi çekemedin diye isyan ediyor bana 11 aylik bebegim var ve hamileyim aninda herşeye yetişemiyorum 2 gecedir de ne bebek ne kendisi uyutuyor şunu getir bunu götür sunu yap bunu yap daha sabah 5 dk lavaboya gideyimdedim bir bardak kahveyi boca etmişler koltuğa

haliya ikisi.Size sorum ise kızlar napayimda bu adamı ayaga kaldirayim ?corba yemek atom yapıyorum sürekli ama fayda yok vücut cok enerjisiz kalmış

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
O kadar yorgunsa vücudu bol bol dinlenmesi gerekiyor. Aslında hastaneye gidip serum takviye filan alsa daha çabuk toparlar
(92 puan) tarafından
Söyledim ama kalkmıyor. İnşaallah dediğin gibidir dinlenince.gdcer
-Reklam-
0 oy
tarafından
Eczaneden parmaton falan var ..balık yağı falan ek takviye alsin canım..cikmiyosads meyve yesin...erkekler hasta olacağına biz olsak yeridir yani..bebek gibi oluyorlar..
0 oy
tarafından
Nanr limon yap bir de bol bol terlesin benim eşim de hastalandığı zaman çok sinirli olur :D sanki ben hasta etmişim gibi 
0 oy
(8,818 puan) tarafından
multivitamin kullansın.Geçmiş olsun

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 305 göst.
22 Temmuz 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde LEMAN339 (430 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 543 göst.
24 Ocak 2023 Aile & Aşk kategorisinde hanimeli (604 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 457 göst.
8 Temmuz 2021 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 1,316 göst.
20 Mart 2019 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,511,058 soru

24,651,171 cevap

366,311 kullanıcı

...