Siz kuma olayını çok yanlış anlamissiniz, ve İslami yargilamissiniz. Elhamdülillah kuma olayında bile yüce yaradanın bilgeliğini bide böyle bakar misin ? Eğer eşinin rızası yoksa o eve kuma gelemez bu bir. İkincisi eğer adamın maddi durumu çok iyiyse ve eşi kabul ediyorsa, dul bir kadını eş olarak alabilir. Ve eş olarak alması o (dul veya bekar), kadının kötü yola düşmemesi içindir. Her eşine aynı eşit derece davranabilmeli eğer ilk karısına bı kibrit aldiysa diğerine de kibrit hakkı düşüyor. Eğer bunu yapabilecekse ikinci veya üçüncü bir eş alabiliyor. Suanki donem de bende dahil kolay kolay kimse kabul etmez kumaligi. Bu takdirde de eşe ikinci bir eş hakkı düşmez. İyice araştırıp etmeden cahil insanlardan kalmış diyorsun. Peygamber efendimiz ikinci eşi almadı mı ? Sen nasıl olurda böyle ince fikirli bir dine ya da peygambere laf edersin anlamış değilim. Rabbim bağışlasın.