Paylastigim agir bir bilgidir dayanmayacaklar bakmasin-Diğer
577 göst.
(1,793 puan) tarafından

image

bu nedir be vicdansizlsar!!!

15 Cevaplar

0 oy
(1,376 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap
Allah belasini versin insallah ne gunlere kaldik yarabbimm. Idam getirseler boylelerini tecavuz edenleri kadin oldurenleri bi asssalar kimse cesaret edemez.

Adi pislik herif amca felan olamaz o 
(1,793 puan) tarafından
Kıyameti alamet insanlığın bittiği yerdeyiz:(
(1,376 puan) tarafından
Iyiye gitmiyoruz valla Allahim hepimizi iyi insanlarla karsilastirsin canim
-Reklam-
0 oy
(73 puan) tarafından
video varmı?rabbim bildiği gibi yapsın bunları artık kimseye güvenimiz kalmadı
(1,793 puan) tarafından
Var cnm ama instagram sayfasinda
(73 puan) tarafından
izledim canım o pis herif sıfatı miğdemi bulandırdı idam neden gelmezki anlamış degilim
0 oy
tarafından
Allah belasini versin. Iyiki halk polisten once eline gecirmis. video izlemedim. Iyi benzetmislerdir insallah
(1,793 puan) tarafından
Az bile kalır baya hirpalanmis
0 oy
(10,612 puan) tarafından
Allah bin bir türlü belasını versin yakaladığı anda vuracak baltayı şeyine kökünden kopartıp verecek eline alsın bi tarafına takip tatmin etsin kendini aşağılık haysiyetsiz 
0 oy
(1,973 puan) tarafından
İzledim allah belasını versin 
0 oy
tarafından
ilk defa olan olay değil geçen sene Erzurum'dada oldu son olmayacak maalesef. Ecrin olayı gibi hep bu aile içi porno çekenlerin yüzünden oluyor
(293 puan) tarafından
Aile içi porno da ne var ben bilmiyorum merak ettim
tarafından
Ecrin olayında amcada seyretmiş yeğeniyle birlikte olup video cekenler. üvey annemle falan
(293 puan) tarafından
Tövbe yarabbim aileleri birbirlerine mi hoşlandırıyorlar
tarafından
imreniyorlar iyi Bir örnek almazlar netten
0 oy
(1,268 puan) tarafından
Aman Allahim Allah belasini versin Serefsiz 
0 oy
tarafından
Sözün bittiği yerdeyim ben artık 
0 oy
(4,057 puan) tarafından
Allah belasını versin şerefsizin yeğenine böyle bir şey yapmış blde ya 
0 oy
(6,772 puan) tarafından
Insanligin bittigi yer ya oz yigenine seyi nasil kalkiyo adi pislik sereefsiz boylelerini seyinden havaya ascen bak bi daha oluyo mu boyle seyler
0 oy
(4,081 puan) tarafından
Bakın ben vijdansizim bu kbularda hak edene hak ettigini vermekten hiç cekinmem benim elime verseler bu şerefsizleri halka teslim ederim linç etsinler oldurmesinler ama dinlene dinlene... Anladınız siz 
0 oy
(591 puan) tarafından
Çocuklarımızı kime emanet edicez ya ben isim olsada asla yanımdan bile ayırmam 
0 oy
(5,217 puan) tarafından
******** pislik kimseye güven kalnadi canim bir amca nasil yapar bunu 
0 oy
(100 puan) tarafından

Azdilar iyice şerefsizler Allah belalarini versin.  Erkekler e iyi bi ceza gerek artık.  Ama başımızda kilerde erkek devlet sessiz sağolsun çok düşünüyo kadınlari çocukları o yüzden sesi çıkmıyor.  Erkekler her b.o.k u yesin biri keser diğeri taciz eder. :angry:bu  ülkede kadın olmak çocuk olmak resmen savaşmak gibi oldu . 

0 oy
(4,516 puan) tarafından
Ilk okudugumda cok pis sovdum küfür attm ama simdi bisey okudum olay iftirayms diye tahliller testler temiz cikms diyolar kafam karisti
(1,793 puan) tarafından
Nerde okudun paylastigim sitedemj yoksa haberlerden mi duydun
(4,516 puan) tarafından
Hayir youtube de yorumlarda vardi canm hatta kiz 10 degl 15 yasndayms falan annesi nafaka almak icin boyle yapiyo deniyo ne kadar dogru ne kadar yanls Allah bilir
(1,793 puan) tarafından
Allah bu insanlığı ıslah etsin ahi olanın ahi yerde kalmasın

İlgili sorular

1 cevap 80 göst.
26, Aralık, 2020 tugcevepars (237 puan) tarafından soruldu
1 cevap 72 göst.
16, Eylül, 2020 misafir tarafından soruldu
21 cevap 1,126 göst.
31, Mayıs, 2020 Beauty Alya & Mom (1,372 puan) tarafından soruldu
9 cevap 522 göst.
14, Mayıs, 2020 Miniminnaķ (1,092 puan) tarafından soruldu

167,116 soru

4,150,540 cevap

12,446 kullanıcı

...