345 göst.
(1,374 puan) tarafından

Valla ben cok memnunum sacma sapan diziler yok ya 3 hafta rahattayz keske hic baslamasalar ya. Cok kotu ornek hepsi ne guzel diziler yok kocacimla daha cok vakit geciriyoruz :))

10 Cevaplar

+1 oy
tarafından

Ay kadinsiz ve cukursuz 3 hafta gecti. Biz kocamla dizi izlerken de beraber vakit gecirebiliyoruz yeter arrk baslasn:)

(1,374 puan) tarafından
Yeni yildan degil canim reklamlardnd kazanc saglayamiyolar diye protesto ediyolarmis
tarafından
Aynen sozlesme yenilemesi olucakms
tarafından
Hmm haberim yktu bundan
(171 puan) tarafından
24 ocakta baslicak cukurova dort gozle bekliyorum :)
(5,815 puan) tarafından
Bende bendee
-Reklam-
0 oy
(1,537 puan) tarafından

Dirilis ve abdulhamid yetiyo bana 

(1,374 puan) tarafından
Birtek trt dizileri etkilenmedj bundan sanirsam :)
0 oy
tarafından

Uc hafta mi bu haftada mi yok? Inanmiyorum cukurova izlemeyi ozledim oglumla ilgileniyorum gece gunduz zaten onu sallarken emzirirken susturmaya calisip sabahlarken tv hep acik dizilerle zaman geciyodu cok bunaldim ben yalnizken iyi oluyo bana :D

tarafından
Uykum geliyo sallarken falan uyanik tutuyodi beni :)
(1,374 puan) tarafından
Ya tabi sende haklisin :))
(5,815 puan) tarafından
Bende ozledim cukurovayii
(609 puan) tarafından
Valla ben çok bunaldım dizisiz olmuyo beya annemle kafayı yicem bide diom ***** kutusu bizi bağlamış kah kah gulusuyoruz :))) çukurova yasak elma ıstanbullu gelin favorilerim bide bizim.hikaye haha
(1,374 puan) tarafından
Valla oyle tabi insanlar baglaniyor ama evdeki muhabnetteki sokup aliyor :)
0 oy
(816 puan) tarafından

Bence de gelmesinler sapık supuk diziler bıktık seksenlerden başka bişey izlemiyordum birkaç haftadır çıkan filmleri izliyoruz :)

(1,374 puan) tarafından
Evet film ve bilgilndirici seyler ciksa daha iyi ya
0 oy
(70 puan) tarafından

Sıkılıyorum izleyecek birsey yok :/

(1,374 puan) tarafından
Sacma dizilr yerine belgesel izleneyi tercih ederim canm verseler bilgilendjrici programlar keske
-Reklam-
0 oy
(646 puan) tarafından

Çukursuz yıllar geçti sanki kiz bu hafta başlasın diye bekliyorum ama yok galiba 

(1,374 puan) tarafından
Evet bu haftada yok cnm :)
0 oy
(58 puan) tarafından

Evet evet bnde seninle aynı düşünüyorum :)) diziler resmen ele geçiriyor bizi

(1,374 puan) tarafından
Kesinlikle cnm daha guzel seyler izleyebilsek keske ama bizim turk milleti cok seviyor entrika aldatna adam oldurme vurdu kirdi :)
0 oy
(153 puan) tarafından

Ya bizim tv bozulduda dizilere nolduki anlamadim ben)

(1,374 puan) tarafından
3 hafta yayinda yoklar. Prostesto ediyolar
(153 puan) tarafından
Ne icin ? Aaa ne kotu olduya ben dizilersiz yapamamki))) o zaman dizileri ne zaman vericekler
(1,374 puan) tarafından
Bu hafta son galiba 21 inden sonra basliyordu sanirsammm. Reklamlari protesto ediyolar
0 oy
(5,815 puan) tarafından

Bakcak hic bisey bulamiyorum tvde gunduz zaten hep nette oluyorum gecede dizilere bakip orgu oruyodum yok anacim bu kadar tatil mi olur ya

(1,374 puan) tarafından
Tatil degil protesto ediyolarmis reklamlari
(5,815 puan) tarafından
Bitsin su protesto varsinlar artik anlasmaya
0 oy
tarafından

Biz varkende izlemiyoruz valla 

(1,374 puan) tarafından
Bizde bi cukuru esim izliyor iste bide o ses turkiyeye bakariz . Onun disinda izlemiyorum ama yokken ayri bi guzel oldu sanki :)))
-Reklam-

İlgili sorular

2 cevap 161 göst.
4, Ağustos, 4 2 ponçik annesi (1,042 puan) tarafından soruldu
3 cevap 65 göst.
24, Eylül, 24 Bahar yusuf (2 puan) tarafından soruldu
4 cevap 45 göst.

121,857 soru

3,052,163 cevap

9,418 kullanıcı




...