0 oy
412 göst.
Aile kategorisinde (204 puan) tarafından
tarafından düzenlendi
.........,..........

29 Cevaplar

+3 oy
(155 puan) tarafından
Sen onunla evlenerek kabul etmişsin bu durumu bide üstüne çocuk bile bile mutsuzluğu seçmişsin ne denir ki artık
(204 puan) tarafından
Kaç yıllık sevgilimdş artık aynı evin içinde illaki vakit geçiririz diye düşündüm
-Reklam-
+2 oy
(3,595 puan) tarafından
Ev arkadaşlığı bu ya. Evlilik değil ki...
(204 puan) tarafından
İtiraz edince bile deliriyor ders çalışmasına engel olmuş olkuyorum
+2 oy
(785 puan) tarafından
Ben ders çalışirken kadının biri bana hizmet etsin birde evim ayrı olsun ana baba sesi duymayim diye evlenmiş 
(204 puan) tarafından
Aynen öyle olmuş da benden daha çok ses duyuyor sürekli patlıyorum
+1 oy
(1,466 puan) tarafından
Iyi bebegi yapmis ders calisiyorum dememis.haklisin sonuna kadr.ama bizim uretebilecegmz bir cözum yok maalesef canm allah sabir versin ne diyim
(204 puan) tarafından
Bekliyorum Normal aile olmamızı
0 oy
(759 puan) tarafından
ne dersmis ya yillardir bitmemis iyi valla 
(759 puan) tarafından
ne diyim kuzum iyi sabretmissin
(204 puan) tarafından
Okul bitti bu sefer de başka şeylere çalışıyor kpss
yüksek lisans filan. Halbuki işi gücü var mecbur değil ama o seviyor işte geçip çalışmayı
(379 puan) tarafından
Seviyor olabilir ama hepimizin yapmaktan hoşlandığı şeyler var. Ama işte evliljk, çocuk ona göre ayarlamak lazım. İşi gücü olmaz, geçimi buna bağlı olur anlarim ama ders çalışmayı seviyor diye de olmaz ki bu. Benim eşim de kahveye gitmeyi sevihor ama hergun gitmiyor nerdeyse ayda bir ancak, çocuk var diye
(204 puan) tarafından
Evet ben diğer aileler böyle değil diyince kızıyor herkesi biz gibi sanıyor
0 oy
(222 puan) tarafından
Aile terapistine gidin ne saçma ya ders çalışmak için mi evlenmiş
(204 puan) tarafından
Kariyer yapmak istiyor anlıyorum ama benimde sabrım bir yere kadar bekle bekle asla bitmiyor dersi
(222 puan) tarafından
Evlenmeseydi o zaman oturup kariyer yapsaydı çocuk yapmasaydi ben olsam cildiririm canım valla
0 oy
(929 puan) tarafından
Haksız değilsin valla çok sıkılır insan bem bile okurken sıkıldım Allah yardımcın olsun
(204 puan) tarafından
Evet çok sıkılıyorum yok gibi hayatımda
0 oy
(972 puan) tarafından
İlişkide herkesin kendine vakti olmalı bence. Onu tanıdığında da böyle ders çalışan biriymiş. Konuşarak aşılabilir bence
(204 puan) tarafından
Hayır ilk bir yıl böyle değildi sonradan böyle oldu bende nasılsa birgün biter dşye düşündüm nerden biliyim okul bitse nile ders çalışması hiç bitmicek
0 oy
(75,305 puan) tarafından
mezun oladimi ne okuyo boyle
(204 puan) tarafından
Oldu yüksek lisans çalışıyor şimdide
0 oy
(629 puan) tarafından
Canım iki çocuğun var kabul etmişsin baştan ben pek bilmem. Okul işleri nasıl olur ama böylede deyil herhalade çünkü karı koca okuyanlar var nasıl oluyo  Allah yardımcın olsun canimm
(204 puan) tarafından
Herkes sınav haftası sınava çalışır. Bizde öğrenci olduk öyle yaptık. Ama eşim hep çalışıyor
0 oy
(5,202 puan) tarafından
Ya öğrenci gibi hissediyor kendini galiba 6 7 senede farkında olması lazımdı 
0 oy
(643 puan) tarafından
Canım ders çalışıyor ama yarim saat bile ayirsa ölmez. Bu ne böyle iyi dayanmışsin . Eşim bir gece hiç konuşmadan TV izleyip yanımda dursa sinir oluyorum surat yapıyorum 
(204 puan) tarafından
Arada geliyor zaman ayırmış oluyor kendince ama bana yetmiyor o gelip yarım saat oturması bende saatlerce bişeler yapalım edelim istiyorum evin içinde randevu alarak görüşüyorum nerdeyse ne zaman işin biter diyorum ona göre bişe diceksem diyorum artık bıktım
0 oy
(313 puan) tarafından
nekadar saçma sapan  ders çalışmak güzel geleceği için birşeyler yapmak istiyor olabilir fakat sizinde ömrünüzden zaman gidiyor bunun farkında değil su geçen günleriniz asla geri gelmeyecek   bunun farkına varması lazım .... yazık eşinin o kafasına
(204 puan) tarafından
Boşuna mı üni okudum yüksek lisans yapıcam diyor tamam yapsın anlıyorum da benimde sabrım bir yere kadar
0 oy
(1,652 puan) tarafından
Kız ne okuyor öyle uzun süre aynı şeyi sen yapsan esin bu kadar alttan alır mıydı sanmıyorum ben olsam kızarım daha ne kadar sürecek böyle herşeyi sen yapıyorsun ne anladım ki böyle evlilikten bekar bekleseniz daha iyiymis
(204 puan) tarafından
Böyle kızınca da suçlu oluyorum ona destek olmuyor oluyorum bin pişman edşyor ağzımı açıp bişe söylediğime bir hafta da ona küsüyor artık
(1,652 puan) tarafından
Allah yardimcin olsun canım benim ki iş dışında arkadaslariyla çok çıktığı zaman bile kızıyorum bizi ihmal ediyosun diye peki bitecek bisey mı ders yoksa hep böyle mi gidecek
(204 puan) tarafından
Bitecek sanıyordum ama bitmicek belliki
(1,652 puan) tarafından
Çok zor canım inşallah biter yoksa o şekildede devam etmez ki yarın birgün çocuk biraz daha büyüdü mu ilgi isteyecek o zaman onunlada oynamayacak
0 oy
(2,869 puan) tarafından
Ay valla aynı dert :) bizim de hem imamligin bir üst mertebesi var vaiz olmalari için 3 sene eğitim görüyorlar aynı zamanda yüksek lisans yapıyor zaten bu iki haftadır iki yerde de sınavları var yüzünü gören cennetlik benim de bir oğlum 2 yaşında kızım 4 aylık oğlum sürekli anne bende gidip çalışıyim diyo o çok özlüyo 
(204 puan) tarafından
3 haftalık bişe olsa hiç önemli değil idare ederdim
(2,869 puan) tarafından
Yok kuzum 2-3 haftadır hiç konuşmuyor yoksa oda 3 senelik evliyiz 3 senedir de ders çalışıyor dediğin gibi seneye hem ihtisas bitecek dersler çok yoğun hemde tez hazırlayacak napcam bende hiç bilmiyorum
0 oy
(178 puan) tarafından
Bu ne yaa böyle iş mi olur başlarım dersine evlenmeyecekti kardesim o zamn 
0 oy
(210 puan) tarafından
Kız bu ne ders böyle 6 yıldır bitmiyor iş isteyince kızıyor peki çocuk yapmaya nasıl vakit buldu bu herifi. Bence dersi bahane ediyor benden söylemesi...
(204 puan) tarafından
Yok ya ne bahanesi görüyorum canım çalıştığını başını bile kaldırmıyor kitaptan notları da hep yüksek
0 oy
(127 puan) tarafından
Cnm çoluğu çocuğu olmuş ne ders çalışması çok abartmış bence sen iyi bile dayanmissin evet engel oluyorum istemiyorum okumanı de bu şekilde olacaksa... Bu zamanlarınız birdaha geri gelmicek
0 oy
(635 puan) tarafından
Tıp mı okuyor ne yapıyor.. Tıp okusa bile insan evladına vakit ayırmak yerine ders çalışır mı sürekli çok saçma 
(204 puan) tarafından
Arada gelip oynuyor ediyor ama gün içinde toplasan 1 saat hadi taş çatlasın 2 saat olsun.  Ben böyle istemiyorum işten gelsin gece uyuyana kadar sohbet edelim gezelim dolaşalım istiyorum
(635 puan) tarafından
Yani birlikte bişeyler izlemek birlikte gezmek seninde hakkın tabiki günde 1 saat çocukla oynamak ne onu komşunda yapar babası o..  Tamam ders çalışsın günde q saat b.kunu çıkarmış bu adam
0 oy
(7,188 puan) tarafından
Walla  büyük  konuşmak istemem  ama  bem böyle  bir  evliliği  surduremzdim  kesin  bu ne ya  seni  hizmetci  olarak  almış  sadece  işim görülsün  Ben ders  çalışırken  bana  hizmet  etsin  cenesi kapasin  otursun  k.b canım  ama bu evlilik  değil  
(204 puan) tarafından
Tartışınca da sınavlarım senin yüzünden kötü geçecek dşyor
(7,188 puan) tarafından
Walla katlanilcak  gibi  değil  çocuk  yapmaya  nasıl fırsat bulmuş  o çocuğu  yaptıysada ilgi  gösterecek  o ne öyle

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 178 göst.
1 Eylül 2021 Aile kategorisinde mooooooookmmmmm (38 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 447 göst.

255,485 soru

7,053,869 cevap

23,887 kullanıcı

...