0 oy
569 göst.
Diğer kategorisinde (182 puan) tarafından
Arkadaşlar eşim gorumlerim ve kuzenleriyle bir yere misafirliğe gittik eşimin yanına kuzeni oturdu zoruma gitti sizce zoruma gitmesi saçma mi ya da siz gidince kim oturur önde

65 Cevaplar

+4 oy
(3,747 puan) tarafından
Erkek kuzen ise önde oturması normal bayan ise ne diye öne oturuyo

Benm babam yada kayınbabam veya büyük bir erkek araba ya bineceksek kim varsa o önde oturur 

Yoksa ben tabiki otururum. 
(3,747 puan) tarafından
Yücelik ile, alakası yok saygı bu yücelik olsaydı 1 yaşındaki erkek çocuk öne, tek oturtulurdu
(7,521 puan) tarafından
Hiranur senin cevabini daha cok sevdim :D
Ki ben kadinkari hep el ustunde tutan biriyomdir ev isi dahi gorev degil hediyemizdir hep bunu derim. Erkegi yuceltecek son kisiyim lakin saygi farkli konudur.
tarafından
Birde bir kadinla erkeğin cok dip dibe oturmasi dogru değil bence bu yöndende düşünebiliriz :)
(10,618 puan) tarafından
Valla en geniş ben bile bozkurt bacıma katılıyorum arkada kadın kadına oturmak daha iyi birbirine sürtünmektense
(7,521 puan) tarafından
Postta misal eş one oturmaliydi kuzen kadinkis çünkü ben olsam istemezdim sahsen kaynanam disinda kadin bindirmem öne :)
-Reklam-
+1 oy
(5,565 puan) tarafından
Arabamız henüz yok ama öyle bi durumda kalsam kendileri öne geçmemi söyler zaten 
+1 oy
(7,705 puan) tarafından
Yıl 2022 takılmayın artık bunlara 
(2,391 puan) tarafından
+++Aynen öyle birde erkek öne kadın arkaya oturur yazmislar çoğu çok tuhaf
(7,705 puan) tarafından
Neye göre kime göre:))pehhhh
0 oy
(1,830 puan) tarafından
Öyle bir ortamda tabi ki de ben ne münasebet kuzeni 
0 oy
tarafından
Ben sürerim esim on koltuga oturur 
0 oy
(6,887 puan) tarafından
Kayınpederim varsa o yoksa ben çünkü kaynanam bana  öyle söylemişti 
0 oy
(271 puan) tarafından
Erkek varsa yanımız erkek oturur.sikinti yapmam.
(182 puan) tarafından
Erkek değildi canim
(271 puan) tarafından
O zaman biyik sıkıntı ne demek ben varken kuzeninin öne oturması.kendisimi bindi.esiniz mi soyledi
0 oy
tarafından
Kuzen mı bagaja bindiğine dua eder. Babamın arabasına bile önde otururum :D 
0 oy
(239 puan) tarafından
Ben otururdum ne musaebet yaa 
0 oy
(1,158 puan) tarafından
Kayinpederim varsa o yoksa tabikide bennn
0 oy
(8,139 puan) tarafından
Kuzen erkekse sorun yokkk 

Kız ise büyük sıkıntı......
0 oy
(1,060 puan) tarafından
Kuzeni kız ise oturamaz ; erkek ise rahat etsin diye öne oturabilir. 
0 oy
(1,292 puan) tarafından
Esin mi öne binmesini teklif etti kızın kendisi mi bindi 
(182 puan) tarafından
Kendisi cocugumuda kucağına alıp bindi bende utandım bişey demedim
(1,292 puan) tarafından
Ayy yüzsüze bak yani büyük konuşmuyorum ama ben o sinirle Bi süre gorusmezdim o şahısla
tarafından
Yavrum sen de hata.ne demek utandım.cocugunu almış bir de.aranızda fazla samimiyet yoksa kes ilişkini ya da yüz verme.lafini da et.
(1,292 puan) tarafından
Aynen bu ne cesaret kıskançlık var galiba
0 oy
(953 puan) tarafından
Bu giden kaynanamda olsa ben otururum öne eşimde öyle ister hep kopilot olarak yanındayım herzaman 
0 oy
(3,856 puan) tarafından
Asla kuzen şeylerine takılmam ama sizinkisi çk saçma olmuş ne münasebet yani
0 oy
(4,003 puan) tarafından
Kuzen erkekse oturur ama kizsa konusu bile olamaz

BEENN otururum tabiki
0 oy
tarafından

Benden buyuk ise kuzeni falan onlarin oturmasina izin veririm fırsat  veririm yani ama kiz kuzeni falan varsa tabiki asla vermem yaniii ne alaka:woot:

Ama hani kaynana kayinbaba onlara veririm on koltuğu 

0 oy
(2,391 puan) tarafından
Ben takılmam oyle seylere
0 oy
tarafından
Arabam yok. Ama olsaydı eşimin kuzeni erkek ve büyükse o oturabilir ama yok bayanda veya erkek ve küçükse ben otururum
0 oy
(2,304 puan) tarafından
Arabamız yok ama olsaydı annelerimiz hariç yada babalarımız hariç tabiki ben otururdum. Kuzen ne alaka yani. 

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 148 göst.
28 Ocak 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 95 göst.
0 oy
46 cevap 905 göst.
28 Eylül 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

247,436 soru

7,221,753 cevap

27,103 kullanıcı

...