27 haftalık hamileyim sadece 3 kilo aldım, bu normal mi?

0 oy
3,369 göst.
4 Mayıs 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (48 puan) sordu

27 haftalik hamileyim ve sadece 3 kilo aldim bu nirmal mi yoksa az mi 


24 Cevap

0 oy
4 Mayıs 2018 (252 puan) cevapladı

Ne güzel işte ben ilk doğumum da tam 25 kilo aldım 81 le doğurdum bebeğin sağlıklıysa çok normal b3nce 

4 Mayıs 2018 (48 puan) yorumladı
61 kiloyla hamile kaldim suan 64 kiloyum kizim 1 kilo olmus suan cok saglikli hic bir sikintimiz yok insallah olmaz da :)
4 Mayıs 2018 (252 puan) yorumladı
Ozaman ne güzel bu ikinci gebeliğim benimde 64 kilonum inşallah almam ya
4 Mayıs 2018 (48 puan) yorumladı
İnsallah :)valla hamilelik zormus bulantilar kramplar bel agrilari aman allahim ama cok sukur ki bulantilar bitti digerlerine yapicak bisey yok
12 Haziran 2018 (51 puan) yorumladı
Bulantilariniz kaçıncı haftada bitti acaba
-Reklam-
0 oy
4 Mayıs 2018 Cansu cevapladı
19 haftadayım 66 ile başladım şuan 63 um bebek sağlıklı olsunda benim baslarda çok zordu 5 kilo vermistim
0 oy
4 Mayıs 2018 (99 puan) cevapladı

Bende 26 haftalık hamileyim 2kilo aldm.bebegin gelişimi iyi canım.bi sıkıntı yok yani

4 Mayıs 2018 (48 puan) yorumladı
Bende ilk baslarda kilo verdim sonra 67kiloya ciktim stres esimle bosanma sorunlari kavgalar derken surekli kilo alip verdim umarim kizimda psikolojik bisey olmaz :(
30 Eylül 2018 (15 puan) yorumladı
Düzelmiştir umarım eşinle sorunların bebek sıkıntıdan etkilenir.
0 oy
11 Haziran 2018 (96 puan) cevapladı

16 kilo aldim . Söylemeye utanıyorum :) 27 haftaligim :) 

2 Temmuz 2018 misafir yorumladı
Canım neden utaniyosun bende 27 haftaligim 14 kilo aldım bunda birşey yok ki bebislerimiz ve biz sağlıklı olalım yeter
11 Aralık 2018 (382 puan) yorumladı
Bencede utanmana gerek yok. Bende 27. Haftadayım 12 kilo aldım. Bebişlerimiz sağlıklı olsunda gerisi fasa fiso :) :)
0 oy
11 Haziran 2018 (233 puan) cevapladı

Canım sevinmelisin bence....30 haftalık hamileyim  12 kilo almışım :(  keşke bende az alsaydım diyorum peki benimki normalmi

0 oy
12 Haziran 2018 misafir cevapladı

Bence cok az bebegın kac kılo bu durumda merak  ediyorum  sen 3 kılo alduysan bebek hıc almamıştır 

12 Haziran 2018 misafir yorumladı
Olabilir  canım bilmiyorum  kı dedın gıbı bunueyle de alakalı fır ben 35+4 üm 22 kılo alfıö sanırım kendıme kıyasşa onu az bulfum
12 Haziran 2018 (774 puan) yorumladı
Aynen canım kim kaç kilo alırsa alsın Allah herkese doğum kolaylığı versin inşallah
12 Haziran 2018 misafir yorumladı
Amin inşallah  allah hepımızı bı avazda kurtarsın
12 Haziran 2018 misafir yorumladı
2 kiloydu en son gittigimde simdi 2 bucuk olmustur umarim
11 Aralık 2018 (623 puan) yorumladı
Benim de öyle, 25 haftaligim, bebek hafta önde ben 3 kg aldım gayet normal.
0 oy
12 Haziran 2018 (3,240 puan) cevapladı

Ne kadar güzel bende 11 kilo aldım tatli yemekten kendimi tutamıyorum ilk 4 ay tiksindim tatlidan ve 77 kiloyla hamile kalıp geldim 5. Aya aman allahim kilolar tatlilar bana misin demiyor tutmaya çalışıyorum birde kendimi en sağlıklısı senin gebeligin canım normal dogum yaparsın ve kolay bi dogum olur 

27+6 gunlugum

12 Haziran 2018 misafir yorumladı
9 ay boyunca kustu benim kuzenim.dogru durust bisey yiyemedi ama bebegi 3 bucuk kilo dogdu.ve saglikliydi.boyle olanlar bile var
12 Haziran 2018 (3,240 puan) yorumladı
Vitaminlerini almıştır canım benim kuzeninde aynı durumdaydı serumla yaşıyordu nerdeyse ve bebegi 2100 gram doğdu
10 Nisan 2019 (103 puan) yorumladı
Canim ben de 27+6 günlüğüm ama 6 Kilo almışım ayrıntılı ultrasonda bebegin 1 hafta gelişimi geride dedi o da normalmis
0 oy
12 Haziran 2018 (85 puan) cevapladı

Oh ne güzel işte bebeğin gelişimi iyiyse valla çok iyi bir kiloo

12 Haziran 2018 misafir yorumladı
Bende 14 haftalık hamıleyim kusmalarım ve istahsızlık var 3 kılo verdim
12 Haziran 2018 misafir yorumladı
Benimde mide bulantısı var ama.kilo veremedim kabız oluyom
12 Haziran 2018 misafir yorumladı
Ben 4 bucuk ay kusmaktan icim disima cikti en son 3 defa serum yedim 10 gun sonra ne bulanti ne bisey ilk baslarda keske hamile kalmasaydim bile dedim yani ama simdi cok sukur hic bisey yok ne bulanti ne mide yanmasi nede baska bisey o kadar rahatim ki tek sikintim bel agrisi oda son aylarda normalmis toplam belki 4 kilo aldim 32+5gunlugum suan daha fazla kilo alsam yerimden bu agridan dolayi hic kalkamicam demekki
0 oy
2 Temmuz 2018 (121 puan) cevapladı

32 haftalik olduk 4 kilo aldim bunye ile alakali yediklerimiz bebeklere gidiyor 

0 oy
2 Temmuz 2018 (432 puan) cevapladı

Ben 35+2 deyim 3.300 gram almışım. Bendede bebekte de bi sıkıntı yok çok şükür. Sanki önüme bi basket topu koymuşlar okadar. 

0 oy
2 Temmuz 2018 (125 puan) cevapladı

Bebeyin kilosu iyise çok güzeel sen almamişsindir demek bebiş almiş

0 oy
26 Kasım 2018 (352 puan) cevapladı

Bebeğin kilosu normal se çok çok iyi nasıl başardın bunu ??

0 oy
26 Kasım 2018 (153 puan) cevapladı

Bende 25 haftalıgım ben de 3 kilo aldım. Bebeğinin gelişimi iyiyse daha ne isteriz :) 

0 oy
26 Kasım 2018 (125 puan) cevapladı

Bende aynıyım bende aynı kilo aldımm bünyeye bağlı 

0 oy
26 Kasım 2018 (1,191 puan) cevapladı

Bendensin cnm 28 haftaligim hic kilo almadim sadece 3 kilo aldim oda bebek plesenta ve suyu bence anca ama beni taniyan herkes bana ne kadar zayifladin diyo sanki hic hamile degilmisim gibi sadece azcik gobegim var oda ayima gore buyuk degil ama ben sorun etmiyorum cnm sende etme bence bebegin sagligi yerinde olsun yeter 

0 oy
11 Aralık 2018 (382 puan) cevapladı

Bence bebeğin sağlıklıysa buna sevinmen lazım. Bende 26+4 haftalığım 12-13 kilo aldım :( bugünde gebelik şekerim olduğunu öğrendim :(

0 oy
11 Aralık 2018 (1,105 puan) cevapladı

Canım zaten bundan sonra kilo almaya başlarsınız ben de öyleydim su an 33 haftalık hamileyim 10, kilo aldim

0 oy
11 Aralık 2018 (223 puan) cevapladı

Canım bende 29 haftalık hamileyim.. Şuana kadar 5 kilo almıştım ama dün kontrolüm vardı 1 kilo vermişim..  Bebeğimin gelişimide gayet iyi 3 hafta önden gidiyor gelişimi..  İlk doğumumda 6 ikincide 8 kiloyla doğum yaptım..  Bunda da fazla almıcam sanırım . 

0 oy
11 Aralık 2018 (957 puan) cevapladı

Bende 27 haftaligim  6 kilo aldım bence 3 kilo normal sonuçta bebek şuan 1 kilolarda falan olmasi laızm demek bebeğe alıyosun  canim

0 oy
11 Aralık 2018 (1,191 puan) cevapladı

Cnm ben 30+2 yim 3 bucuk kilo aldim bebegin gelisimi guzelse az kilo almak sorun degil aksine guzel bisey

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

27 haftalık hamileyken 3 kilo almak normal mi?
27 haftalık gebelikte 3 kilo alımı, gebelik öncesi vücut kitle indeksinize ve bebeğin gelişimine bağlı olarak kişiden kişiye farklılık gösterir. Genellikle zayıf veya normal kiloda hamile kalan kadınlar için bu miktar biraz düşük kabul edilebilirken, fazla kilo ile hamile kalanlarda sağlıklı bir artış olarak değerlendirilebilir. Önemli olan bebeğin gelişiminin ultrason ölçümleriyle sağlıklı ilerleyip ilerlemediğidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte 27 haftaya kadar toplam kaç kilo alınmalı?
Sağlıklı bir gebelikte 27. haftaya kadar toplamda ortalama 7 ile 10 kilogram arasında bir artış beklenir. Ancak bu değerler standart bir aralık olup, doktorunuz bebeğin kilo alımını ve sizin genel sağlık durumunuzu takip ederek kilonuzun yeterli olup olmadığına karar verir. Sadece kilo sayısına odaklanmak yerine, dengeli beslenme ve düzenli doktor kontrolleri çok daha önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte az kilo almanın bebek üzerindeki etkileri nelerdir?
Hamilelikte az kilo almak, eğer bebeğin gelişimi ultrason verilerine göre geride kalmıyorsa her zaman endişe verici bir durum değildir. Ancak yetersiz kilo alımı bazen bebeğin doğum ağırlığının düşük olması veya erken doğum riski gibi durumları tetikleyebilir. Bu nedenle doktorunuz bebeğin beslenmesini ve büyüme eğrisini düzenli aralıklarla takip ederek risk olup olmadığını analiz eder.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
27 haftalık gebelikte kilo alımını artırmak için nasıl beslenmeli?
Kilo alımını desteklemek için öğünlerinizi sıklaştırarak protein, sağlıklı yağlar ve kompleks karbonhidratlar açısından zengin besinlere odaklanmalısınız. Özellikle ceviz, badem, yumurta, tam tahıllı ürünler ve taze sebzeler bebeğin gelişimi için gerekli kalori ihtiyacını karşılamaya yardımcı olur. Doktorunuza danışarak beslenme listenize sağlıklı kaloriler ekleyebilir ve vitamin değerlerinizi gözden geçirebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte kilo alamama veya az kilo alma durumu ne zaman doktora sorulmalı?
Eğer 27 haftalık gebelikte kilonuz sabit kalıyorsa veya bebeğin ultrason ölçümlerinde büyüme geriliği saptanmışsa mutlaka doktorunuza başvurmalısınız. Ayrıca aşırı bulantı, iştahsızlık veya beslenmenize rağmen kilo kaybı yaşıyorsanız, doktorunuz metabolik değerlerinizi inceleyerek özel bir beslenme planı oluşturacaktır. Kontrollerde bebeğin kalp atışı ve gelişim verileri normal seyrediyorsa genellikle endişe edilecek bir durum yoktur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
45 cevap 2,246 göst.
26 Kasım 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Kadriye571 (330 puan) sordu
0 oy
23 cevap 1,636 göst.
0 oy
18 cevap 771 göst.
17 Kasım 2018 Doğum kategorisinde Özgedeniz (98 puan) sordu

1,510,873 soru

24,648,819 cevap

366,194 kullanıcı

...