﻿<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0">
<channel>
<title>Gebe Soru Cevap - Son etiketlenen sorular doğum-sonrası-demir-ilacı</title>
<link>https://annelertoplandik.com/hamile/etiket/do%C4%9Fum-sonras%C4%B1-demir-ilac%C4%B1</link>
<description></description>
<item>
<title>Doğum Sonrası Demir İlacı</title>
<acount>1</acount>
<link>https://annelertoplandik.com/hamile/5772080/dogum-sonrasi-demir-ilaci</link>
<description>Arkadaşlar merhaba doğum sonrası antibiyotik be gyneferon 100 lük demir ilacı yazmışlar bide parol parol günde 3 kere içiyodum ağrılardan artık içmiyorum antibiyotik kullandım bitti demir ilacını ilk 5 gün içtim bıraktım doğum sonrası basur kabızlık oldu bu demir ilacı dahada artırdı kullanmasam bişey olur mu ki yada bi gün içip bi gün içmesem olur mu 11 günüm doğum yapalı ilk 5 gün içtim sadece</description>
<category>Doğum</category>
<guid isPermaLink="true">https://annelertoplandik.com/hamile/5772080/dogum-sonrasi-demir-ilaci</guid>
<pubDate>Mon, 23 Aug 2021 22:08:03 +0000</pubDate>
</item>
<item>
<title>Doğum Sonrası Demir İlacı Kullanımı</title>
<acount>0</acount>
<link>https://annelertoplandik.com/hamile/5772077/dogum-sonrasi-demir-ilaci-kullanimi</link>
<description>Arkadaşlar merhaba doğum sonrası antibiyotik be gyneferon 100 lük demir ilacı yazmışlar bide parol parol günde 3 kere içiyodum ağrılardan artık içmiyorum antibiyotik kullandım bitti demir ilacını ilk 5 gün içtim bıraktım doğum sonrası basur kabızlık oldu bu demir ilacı dahada artırdı kullanmasam bişey olur mu ki yada bi gün içip bi gün içmesem olur mu 11 günüm doğum yapalı ilk 5 gün içtim sadece</description>
<category>Doğum</category>
<guid isPermaLink="true">https://annelertoplandik.com/hamile/5772077/dogum-sonrasi-demir-ilaci-kullanimi</guid>
<pubDate>Mon, 23 Aug 2021 22:07:03 +0000</pubDate>
</item>
</channel>
</rss>