﻿<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0">
<channel>
<title>Gebe Soru Cevap - Son etiketlenen sorular folikül-ölçümü</title>
<link>https://annelertoplandik.com/hamile/etiket/folik%C3%BCl-%C3%B6l%C3%A7%C3%BCm%C3%BC</link>
<description></description>
<item>
<title>Adetin ikinci günü yumurtlama takibi (folikul ölçümü)</title>
<acount>8</acount>
<link>https://annelertoplandik.com/hamile/610813/adetin-ikinci-gunu-yumurtlama-takibi-folikul-olcumu</link>
<description>
	

&lt;p&gt;
		Merhabalar 
	&lt;/p&gt;
	

&lt;p&gt;
		1 yıldır korunmuyoruz ama cocugumuz olmadi testlerde de bir sorun cikmadi bunun üzerine doktor yaşın da genç adetin ikinci gunu gel folikul olcymu yapalım dedi. Ve birinci veya üçüncü günü bile olmaz yalnızca ikinci gün diye israrla soyledi. Benim bundan anladığım yumurtlama takibi yapmak. Ama bunun için de adetin ikinci günü niye onu anlamadım. Çünkü internette doktorlar da hastalar da hep adetten on gün sonra filan demis. 
	&lt;/p&gt;
	

&lt;p&gt;
		Yapilacak işlem başka mı tecrubesi olanlar bilgi verebilir mi? 
	&lt;/p&gt;
	

&lt;p&gt;
		Yumurtlama takibi için siz kaçıncı gün gitmistiniz?
	&lt;/p&gt;
	

&lt;p&gt;
		 Veya başka bir şey mi yapılacaktir ne olabilir? 
	&lt;/p&gt;
	

&lt;p&gt;
		
&lt;br&gt;
	&lt;/p&gt;
</description>
<category>Hamile Kalamama</category>
<guid isPermaLink="true">https://annelertoplandik.com/hamile/610813/adetin-ikinci-gunu-yumurtlama-takibi-folikul-olcumu</guid>
<pubDate>Thu, 15 Nov 2018 23:37:32 +0000</pubDate>
</item>
</channel>
</rss>