﻿<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0">
<channel>
<title>Gebe Soru Cevap - Son etiketlenen sorular gebelik-kantahlili-gebeliktesti-</title>
<link>https://annelertoplandik.com/hamile/etiket/gebelik-kantahlili-gebeliktesti-</link>
<description></description>
<item>
<title>Hamilelik mi yoksa dış gebelik mi</title>
<acount>1</acount>
<link>https://annelertoplandik.com/hamile/5021927/hamilelik-mi-yoksa-dis-gebelik-mi</link>
<description>

&lt;p&gt;
	 Kizlar 5+3 haftalık hamileyim pazartesi kanamam olmuştu kanda beta bakıldı 220 çıkmıştı ama dış gebelikten suphelendiler Çarşamba tekrar kan verdim ve 184 çıktı bugünde sağlık ocağında verdim 269 çıktı gebeliğim devammi ediyor sizce bu durum yaşayan oldumu hiç yardımcı olun kizlar  
&lt;/p&gt;


&lt;p&gt;
	&lt;img src=&quot;?qa=blob&amp;amp;qa_blobid=7013108987386498370&quot; alt=&quot;image&quot;&gt;
&lt;/p&gt;</description>
<category>Hamilelik Dönemi Genel</category>
<guid isPermaLink="true">https://annelertoplandik.com/hamile/5021927/hamilelik-mi-yoksa-dis-gebelik-mi</guid>
<pubDate>Thu, 20 May 2021 15:46:48 +0000</pubDate>
</item>
<item>
<title>Gebemiyim sizce ?</title>
<acount>10</acount>
<link>https://annelertoplandik.com/hamile/4654709/gebemiyim-sizce</link>
<description>Merhaba hanımlar. 28 yaşında 3 senelik evli bayanim. Benim prolaktinim 38 cikti ilac kullandim 8e düştü degerim. Gecen hafta yumurtlama dönemimdi ve en son persembe 1 nisanda bitti. Ve bu hafta ozellikle sağ kasigimda cekilme agri cimdik gibi şeyler hissediyorum biliyorum acele ediyorum test aldim negatif cikti reglime 6 gun var sizce kan testi yaptirayim mi? Erken mi varmidir bise cok merak ediyorum.</description>
<category>Hamilelik Dönemi Genel</category>
<guid isPermaLink="true">https://annelertoplandik.com/hamile/4654709/gebemiyim-sizce</guid>
<pubDate>Wed, 07 Apr 2021 21:32:30 +0000</pubDate>
</item>
</channel>
</rss>