0 oy
1,282 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (253 puan) tarafından

Evet yarın 37. Haftaya giriyoruz ama hala isim konusu :)tam karar veriyorum baska isim beğeniyorum. Abimizin ismi Miraç Efe bu arada,  hem cok hoş hem böyle uyumlu isim her isime nasip olmuyor diye Miray Ece ye karar vermiştim. Dun emzik zincirlerine bakarken Nil Asya cok hoşuma gitti. Artik eşime soramıyorum bıktı isim kararsızlığımdan :angel:

22 Cevaplar

0 oy
tarafından
Nil asya veya hilal asya da güzel :) 
-Reklam-
0 oy
(31,475 puan) tarafından
Kızını hayal ederek seslen hangisi kulağına daha hoş gelirse büyükse de oğluna söylettir hangisini daha tatlı söylüyorsa o olsun ikisini de beğendim ben güzeller 

İlgili sorular

0 oy
19 cevap 592 göst.
0 oy
13 cevap 847 göst.
25 Haziran 2022 Diğer kategorisinde Ceren4444 (56 puan) tarafından soruldu
0 oy
25 cevap 3,169 göst.
0 oy
27 cevap 1,306 göst.
18 Nisan 2023 Aile & Aşk kategorisinde Laves555 (10 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,379 soru

24,668,422 cevap

367,123 kullanıcı

...