0 oy
1,216 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından

Oğluşumun bayramlığı nasılll dayısı aldı sağolsun ❤️

image

25 Cevaplar

0 oy
(373 puan) tarafından

Oy maşallah nasıl yakışmış <3

tarafından
Niye herkes benim bebem sanmış ki :) ajsjsh
-Reklam-
0 oy
(9,259 puan) tarafından
Çok güzel canım güle güle kullanın. 
tarafından
Evet bende cok beğendim bakalım gelsin de bir deneyelim :)
0 oy
(1,175 puan) tarafından
Ay çok tatlı ciks duruyor çok beğendim canım güle güle gysin ❣️☺️
tarafından
Sağol canım ❤️
0 oy
(7,211 puan) tarafından
Kanzındı bu sanırım güle güle giysin paşa
tarafından
Lcw dan aldık canım
0 oy
(8,561 puan) tarafından
Ayy ne kadar tatlı bir bebek maşallah.
tarafından
Yok kız benim bebe değil ama evet çok tatlı :)
(8,561 puan) tarafından
Yaaa zaten emin olamadım seninmi yoksa mankenmi diye :))

İlgili sorular

+7 oy
11 cevap 803 göst.
0 oy
16 cevap 650 göst.
30 Nisan 2022 Alışveriş-Hediye kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 236 göst.
14 Nisan 2022 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 576 göst.
16 Mart 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,531 soru

24,670,421 cevap

367,221 kullanıcı

...