+1 oy
1,348 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (5,269 puan) tarafından

Benimki en güççüğü :P yaşıda 40 annesinin minik prensi o halen :P 1 tane abisi 1 tane ablasi var 

69 Cevaplar

0 oy
(1,334 puan) tarafından
En büyüğü 28 yaşında 2 kaynım bir gorumcem var benimde
-Reklam-
0 oy
(1,780 puan) tarafından
Dört kardeşler eşim 3 numara 32 yaşında
0 oy
tarafından
Benimki 3.iki abisi var 5 tanede kız kardeşi
0 oy
(324 puan) tarafından
En büyüğü benimki 2 kardeşler zaten diyeri de erkek keşke kız olaymış 
0 oy
(3,743 puan) tarafından
En küçüğü zaten 2 kardeşler bı ablası var eşim de 28 yaşında 
0 oy
tarafından
En buyugu 29 yasinda
0 oy
(840 puan) tarafından
Bnmki birinci bide baş belası görumcem var birde ikizi var kaynim l
0 oy
tarafından
İlk çocuk maalesef    
0 oy
tarafından
2. Çocuğu 30 yaşında bende 2. Çocuğum

İlgili sorular

0 oy
52 cevap 1,471 göst.
12 Şubat 2020 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
56 cevap 2,138 göst.
24 Ocak 2026 Diğer kategorisinde Amerikanbebesi (6,044 puan) tarafından soruldu
0 oy
31 cevap 1,294 göst.
10 Şubat 2024 Aile & Aşk kategorisinde Ecrinsu (94 puan) tarafından soruldu
+2 oy
39 cevap 1,642 göst.
24 Ağustos 2025 Diğer kategorisinde Aysegul&20 (9,053 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,328 soru

24,667,819 cevap

367,084 kullanıcı

...