0 oy
812 göst.
Diğer kategorisinde (3,069 puan) tarafından
Ben çok severim soylerimde bekarken hep sosyal medyamdanda paylaşırdim beğenirlerdi de

26 Cevaplar

0 oy
tarafından

Evde hiç susmam eşimde bazen karga geldi gak gak yapar :blink:

-Reklam-
0 oy
tarafından
Sesim güzel değil ama şarkıyla bereber bagira bağıra soylerim
0 oy
(8,561 puan) tarafından
Kendi kendime çok mırıldanırım mutfakta,banyoda:)))
0 oy
tarafından
Ben evde kendi kendime söylerim 
0 oy
(779 puan) tarafından
Kendi kendime kaldığım her an şarkı söylerim. Bebeğime de söylerim, eşime de :)
0 oy
(9,259 puan) tarafından
Söylerim ama kendi kendime. 

İlgili bir soru bulunamadı

Kategoriler


1,512,166 soru

24,665,790 cevap

366,970 kullanıcı

...