0 oy
1,018 göst.
Diğer kategorisinde (897 puan) tarafından
valla arabayı sattık arabasız olmuyor banka kredi vermiyor model yukseltemiyoruz bı karimiz yok valla her şeye zam geliyor bu nedir ya toplumu iyice fakirlestiriyorlar... Araba sataniniz var mı araştır araştır bulamıyoruz istediğimiz gibi:/

25 Cevaplar

0 oy
tarafından
Satiyoruz biz ilgilenirsen ;) 
(897 puan) tarafından
Ne satıyorsunuz?
tarafından
2001 wosvagen bora
(897 puan) tarafından
Kaça satıyorsunuz
tarafından
185 bine canim ufakta olsa pazarlik payimiz var :)
-Reklam-
0 oy
(1,769 puan) tarafından
Bu dönemde kendi kaleni korumaya çalışacaksın canım malesef nie sattınız ki
0 oy
tarafından
Daha önce mazot ucuzdu Arabamız yoktu iki haftadır araba aldık mazot yok hajahah
0 oy
tarafından
Aralık ayında sattık  Ay önce alabildik anca canım ve 1 Ay içerisinde üzerine 120 milyar koydu eğer bi Ay daha bekleseydik kesinlikle alınmazdı.
0 oy
(2,923 puan) tarafından
Valla bacıı bende bakıyorum şuan arabayı satıcam satamıyorum korkudan once bakcam bulcam anlascam sonra arabayı satcam oyle alıcam satıp almaya kalksam arabasız kalcaz 2 cocuk zor oluyor arabasız eşim iş için il dışına gitti Eylül başı gibi gelcek beni bekle ben gelince satarız diyo bende bian önce kurtulmak istiyorum arabadan 10 milyara yakın tamire vereceğime elden cıkarır 10 milyar ekler daha doğru düzgün bişey alırım

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 334 göst.
24 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde Keremalimm (157 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 323 göst.
0 oy
4 cevap 311 göst.
9 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 285 göst.
20 Ocak 2022 Diğer kategorisinde Ogluşumm❤ (885 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,539 cevap

366,953 kullanıcı

...