0 oy
880 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (2,180 puan) tarafından
Kızlar 15 aylık kızım var. Arada isim oldugunda 3 4 saat anneme bırakırım. Ya da anneme oturmaya gittiğimizde kızım camdan bakmak ister. Annem de 2. Katta oturuyor ama yüksek. Annem kızımı mutfağın camından baktıriyor dklarca kızımın da hoşuna gidiyor. Buraya kadar sorun yok ama kızımı camın dış mermeri var oraya oturtuyor. Ayakları dışarı sarkiyo. Her gördüğümde uyarıyorum anne korkuyorum oraya oturtma diye. Tamam sıkı tutuyor ama belli mi olur Allah korusun. Sıkı tutuyorum bir şey olmaz diyor. Hayır oturtma diyorum alıyorum elinden. Dün de yine anneme bırakmıştım kızımı. Biz geldik eşimle annemlere. Bir baktım yine cama oturtmuş. Aşağıdan bağırdım anne oraya oturtma diye. Guvenmiyorsan bırakma kızını diyor. Allah aşkına ben mi abartıyorum kızlar daha nasıl uyarabilirim annemi bilmiyorum..

22 Cevaplar

0 oy
(31,437 puan) tarafından
Bırakma canım iyi bakan anneye acil durumlarda bırakılabilir. ama bazı insanlar bunu gurur meselesi yapıyor niye ben bakamıyor muyum çocuğa şeklinde. çok saçma bir şey yaptığı. ben olsam bu durumda bırakmam ya sözüne gelip koymayacak oraya veya evde gözünün önünde güvende olacak 
-Reklam-
0 oy
(2,312 puan) tarafından
En korktuğum  şeylerden  birisi  bacım  senin  çocuğunun  değeri  yok mu bir  anda  Allah  korusun  birşey  olsa  o çocuk  düşse  annen hesabını  nasıl  verecek  vicdan  azabından mahvolur  insan  ya  bırakma  annene bence  2. Uyarmanda  yaptıysa  yine  yapar  dinlemez  seni  ahanda  başı  döndü  tansiyonu  düştü bir  anda  dengesi kayboldu  ya da kızın  bir anlık  birşey  yaptı  yani  düşüncesi  bile  kötü 

İlgili sorular

+1 oy
7 cevap 436 göst.
8 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Hunilianne (243 puan) tarafından soruldu
0 oy
17 cevap 566 göst.
0 oy
17 cevap 757 göst.
19 Ekim 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 494 göst.
4 Ağustos 2025 Diğer kategorisinde Buket masal (4,863 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,182 soru

24,666,006 cevap

366,978 kullanıcı

...