Canım bu doğum sonrası sendromu gibi.. Kadınlar kadar erkekler de etkileniyor, onların da kendine göre bir lohusalık depresyonu var anlayacağın. O yüzden senin için zor biliyorum ama bence bir süre üstüne gitme, bu konuyu açma. Anlayışlı sevgli dolu ol. Biz kadınlar bu tür meselelerde sinir olunca kocalarımıza surat yapıyoruz bazen onu da yapma. Tekrar normale dönecektir bence sadece biraz zaman.
1,512,304 soru
24,667,468 cevap
367,069 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın