Benim ki uyumuyor yine nöbet :)
Eşim izinliydi bugün çok gezdik biraz belim ve midem çok kötü yatamiyorum =/
Bende varım uyumayanlar arasında :))
Bi ara bi uyku vardı kızım olduğundan beri bize uğramıyo sizin orlara gelirse azcıkta bana gönderin bi yatsam üç gün kalkamam yerimden
1,512,294 soru
24,667,240 cevap
367,056 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın