0 oy
1,212 göst.
Diğer kategorisinde (292 puan) tarafından
BANA SORULURSA  KESİNLİKLE KECII  = INATCI 

23 Cevaplar

0 oy
(335 puan) tarafından
En saf en ***** en ***** hangisiyse ben oyum
-Reklam-
0 oy
(16,379 puan) tarafından
Olsam yılkı atı olurdum. Hep tetik hep ayakta tek başına. Sınırlandırmaya da calısınca asebi bir yapım var 
0 oy
tarafından
Esim bana hep kucuk kedi yavrusu gibisin  :)  

 Der 

 Tatlilik bakimindan 

O yuzden Kedi Yavrusu diyorum :) sjjss

İlgili sorular

0 oy
30 cevap 1,688 göst.
16 Kasım 2020 Diğer kategorisinde ASENA40 (32,624 puan) tarafından soruldu
0 oy
23 cevap 1,368 göst.
25 Eylül 2020 Diğer kategorisinde LemanFatih (1,712 puan) tarafından soruldu
0 oy
26 cevap 5,490 göst.
9 Aralık 2019 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 96 göst.
18 Ekim 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,585 cevap

366,955 kullanıcı

...