0 oy
735 göst.
Diğer kategorisinde (590 puan) tarafından
Bebeği olan anneler siz gezebiliyomusunuz ben artık çok bunaldım gercekden :( evde durmakdan eşimle çıktık geçen bebeğim durmuyo ne dışarı çıktığımdan anliyom ne içtiğim çaydan her dışarı bebekle çıktığımda ya uykusu geliyo bebek arabasinda uyumaz sallaman lazım hiç bebekle çıkamıyorum evdede artık bunaldım eşim zaten bı saat bebek bakmaz hiç bı işe yardım etmez bebeğim desen huysuz bütün gün beni maf ediyo çok yorgunum artık dışarı parka oturup saatlerce boş boş oturabilirim bana tatil gibi gelir valla:) off off 

27 Cevaplar

0 oy
(15,743 puan) tarafından

Biri dokuz aylık olacak biri üç yaşına girecek dün biri kucağımda biri elimde markete gittim hava aldin valla:D

-Reklam-
0 oy
(6,719 puan) tarafından
İki çoçukla nasıl olur bilemem ama kızımı bebek arabasına koyuyordum anneme avm ye her yere gidiyordum rahattı
0 oy
tarafından
Oğlum 2 yaşında  kızım 9 aylık bu sabah sağlık ocağına gittim geldim mahvoldum resmen oğlan eşek kadar olmuş bebek arabasına binmek istiyor kızımda kucak istiyor sen düşün nasıl gidip geldiğimi, geldik kızımı uyuttum kahvaltı yaptık evi yıkadım oğluma banyo yaptırdım makineleri çalıştırdım mutfağı topladım tam dinlenecekken kızım uyandı bu sefer onu doyurdum aha da yeni oturabildim
(590 puan) tarafından
Gercekden öyle oluyo tam bende dinlencem uyaniyo:)))
tarafından
Sanki bilerek uyanıyorlar :D
0 oy
(1,109 puan) tarafından
Benimkiler de öyleydi ama ısrarla gezmeye devam ettim sonra oğlum küçük bebek arabasına alıştı onda uyumaya karnını doyuruyorum uyuyor kızım da 3 yaşında babasının elini tutup geziyor öyle 
0 oy
(223 puan) tarafından
Benm 15 aylık bebek var kendim 5 aylık hamileyim hergün çıkıyorum. Bebek dışarı çıktıkça alışır başta bebek arabasında ağlıyordu günlük kısa yürüyüş market turu parkta az otur alışır ağlamaz bn öyle yaptım. Önümüz kış zaten soğukta çıkamayız bu havaları değerlendirelim 
0 oy
(461 puan) tarafından
Benim sıpa 3 aylık oldu önceden geziyordum vallahi atıyordum arabaya uyuyordu hemen :) ama artık arabada durmuyor Allah kış geliyor
0 oy
(598 puan) tarafından
Ben geziyorum oğlumla küçükken de çıkardık ama zaten pandemi sebebiyle ilk 4-5 Ay çıkmadık kafe vs hepsi kapalıydı sonra açılınca çıktık

İlgili bir soru bulunamadı

Kategoriler


1,512,230 soru

24,666,626 cevap

367,023 kullanıcı

...