+1 oy
951 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (274 puan) tarafından

Hastanedeyiz, oglumla birlikte pediatride sıra bekliyoruz. Aşırı duyarlı, damarlarında kan yerine farkındalık dolaşan bir abla diyor ki:

 ayy bu çocuk hasta, hönk hönk öksürüyor. Diğer çocuklara da bulaştıracak şimdi. Neden getirdiniz?


Hmm bir düşüneyim bakalım, ben hasta çocuğu neden hastaneye getirdim acaba?  

:ermm:

Öyle sorumsuz biri de değilim aslında. Eminim mantıklı bir sebebi vardır bunu yapmamın.  

24 Cevaplar

0 oy
tarafından
Ayyyy kınıyorum seni yaptığın çok ayıp hasta çocuk hastaneyemi gider hele ki honk honk öksüren :D
(274 puan) tarafından
Hayir bide siril siril burnu akiyordu :))

Kin kin kinayin benii :))
Hak gecmesin
-Reklam-
0 oy
(1,168 puan) tarafından
Ayyy yâââ:D gülsem mi ağlasam mı 
(274 puan) tarafından
Gull yaaa :)))))
0 oy
(1,587 puan) tarafından
Konu ile alakasız olucak ama postlarinizi severek okuyorum.Farkli bir anlatiminiz var buda okuyucuda hoş bir tat bırakıyor 
(274 puan) tarafından
Ne guzel...
Eslik edin arada ..burasi benim icin arka bahce gibi bisey arada cikip nefes aliyorum :)))

Gelsenize egleniriz :))
0 oy
(5,613 puan) tarafından
Aa çok ayıp etmişsiniz, hiç hasta çocuk hastaneye götürülür mü? :D
(274 puan) tarafından
Hangimiz yapmadik bu cilginligi :))

İlgili sorular

0 oy
17 cevap 1,001 göst.
18 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Meriyadairem& (3,396 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 532 göst.
19 Haziran 2024 Diğer kategorisinde Zzzzzz (1,746 puan) tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 657 göst.
2 Ocak 2024 Aile & Aşk kategorisinde Büşraaaa (3,589 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 613 göst.
31 Ekim 2023 Diğer kategorisinde Ozgen (2,272 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,182 soru

24,665,984 cevap

366,978 kullanıcı

...