Ne tarafa dönsem çocuklu kadınlar ' ay bunlar iyi günlerin, tadını çıkar en rahat zamanların, büyüyünce çekilmiyorlar, bak kocamla bunun yüzünden kavga ediyorum " vsvs biton laf sayıyorlar. Halbuki ben de hamilelikte bebeğimin tatlı tekmelerini severken ona 3 ayım da biran önce geçse de kavuşsam mis kokuluma diye hayallere dalıyorum, doğursam hem şu şişkinliğim reflüm nefes darlığım mide bulantım halsizliğim biter azalır diye de umud ediyorum öte yandan. Ama en çok kuzumu özlediğim için onu sağlıklı şekilde doğurmak istiyorum. Bu kadınlar da hevesimi kırıyor
Bana da çok derlerdi dinlen yarın olunca dinlenemezsin edemezsin bende iş işlerken doguriyim de belki oda işler diyordum bosver herkes bisi söyler
Hayırlısı ile bir doğur sonra gel konuşalım
1,512,152 soru
24,665,629 cevap
366,960 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın