0 oy
956 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (2,984 puan) tarafından

Şimdi 3 eşarp beğendim bir kaç gündür de bakıyorum iki tane alacağım ama hangi ikisi karar veremiyorum koyu renk olan o tarz hiç eşarbım yok daha çok açık remk seviyorum ama bunun da renk geçişleri hoşuma gitti bej elbise be gömleğim var üzerine güzel olur sanırım ama hangi ikisi olacak karar veremiyorum

image

image

image


26 Cevaplar

0 oy
(5,435 puan) tarafından
Bak sana kesinlikle diyorum ki 1 ve 3 :D hele 3 cok güzelmiş.   1 de tarz duruyor.
(2,984 puan) tarafından
Evet herkesin fikri de bu yönde ☺️
-Reklam-
0 oy
(5,623 puan) tarafından
3. Ye bayıldım.  Ikiyi çok ağır buldum. 1 ve 3 diyorum 
(2,984 puan) tarafından
Teşekkür ederim ♥️
(5,623 puan) tarafından
⚘♥️⚘♥️⚘♥️
0 oy
(6,791 puan) tarafından
Ay 3. Eşarbın tonlari çok hoş. ❤️

1 ve 3 diyorum ben 
(2,984 puan) tarafından
3 çok naif pastel tonlar
(6,791 puan) tarafından
Evet canim cok tatli duruyor ☺️❤️
0 oy
(64,939 puan) tarafından
üçüncü guzel
0 oy
(1,276 puan) tarafından
Ben 1'i beğendim.

bence 2. 35 yaş üzerine uygun 3. Daha çıtı pıtı duruyor. 
0 oy
(10,061 puan) tarafından
3 numara çok beğendim....

İlgili sorular

0 oy
26 cevap 1,361 göst.
27 Nisan 2024 Diğer kategorisinde Oldu o zaman (4,928 puan) tarafından soruldu
+1 oy
23 cevap 1,234 göst.
9 Mart 2023 Alışveriş-Hediye kategorisinde Mesude (2,984 puan) tarafından soruldu
0 oy
23 cevap 1,294 göst.
4 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde Oldu o zaman (4,928 puan) tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 540 göst.
9 Mart 2026 Diğer kategorisinde Gurbett (741 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,233 soru

24,666,635 cevap

367,026 kullanıcı

...