0 oy
1,523 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Daha demin denk geldim, müge anlı eşler parmağından yüzüğünü çıkartıyorsa, takmıyorsa o iş bitmiştir diyor. Ben takmıyorum yüzüğüm sıkmaya başladı ayrica bana göre illede şart degil. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?:happy:

39 Cevaplar

0 oy
(2,665 puan) tarafından
Sürekli takan bi erkek bianda bahane ile çıkarırsa bence de yanlış
tarafından
Belkide senin dediğin gibiler için söylemiştir. O zaman gercekten bir işkillenir insan :)
(2,665 puan) tarafından
Kesinlikle canım benim eşim 3 yıllık evliyiz bir kere bile çıkardığını görmedim ben hamileyken olmadığı için çıkardım mesela bir sene takmadım ikimizde her zaman takıyoruz  bu adam şimdi çıkartırsa ben şüphelenmeyeyim ne yapayım, ama mesela arkadaşımın kocası kaşındırıyor diyormuş en başından beri takmıyormuş o adama da ben bir şey diyemem yani
-Reklam-
0 oy
(5,024 puan) tarafından

Yüzük çıkalı o kadar herşey bitti ki 2 çocuk daha yaptık :D

0 oy
tarafından
Bence de şart değil. Ben de alyans takmıyorum. 
0 oy
(12,998 puan) tarafından
9 yıldır evliyiz bir gün olsun ne ben ne eşim yüzük takmadik benimki boldu diye takmadım hep birde sevmiyorum 
0 oy
(2,938 puan) tarafından
Ne ben takarım ne eşim eşimin Nisan yüzüğü zaten kayboldu hiç yakınması benimksi özel günlerde takiyom
0 oy
tarafından
Ne eşim  ne ben takmayız. Hiç bir şeyinde bittiği yok.
0 oy
(766 puan) tarafından
Ben nisanliligim dan beri takmam sevmiyorum elim sürekli işte olduğu için 
0 oy
(1,440 puan) tarafından
Benim içinde geçerli yüzük takmayı seven biriyken hic takmaz oldum 
0 oy
tarafından
Devamli takam icin dogru olabilir ama benm esim bastan beridir takmıyor sevmiyor bide unlu mamlde çalıştığı icin hic takamiyor
0 oy
(34,528 puan) tarafından

Bir sevmeyen takamayan var bide taktığı halde çıkaran var 

İkisi farklı durum Taktığı halde çıkarıyorsa sıkıntı tabiki

tarafından
Bir arkadaşta böyle açıkladı, mantıklı  o zaman ;)
0 oy
tarafından
Bazen çok boş yapıyor mugeş
0 oy
(1,768 puan) tarafından
Hep takarım hep takar eşim çok kilo aldı sıkıyor ama yine de takar
0 oy
(6,719 puan) tarafından
Sadakati bir yüzükle mi ölçüyor komik :)
tarafından
Basta bir arkadaş yorum yapmış mantikli geldi, hep takip sonra cikarani diyordur demiş
0 oy
(2,295 puan) tarafından
Benimde parmağımda eşimde parmağında yüzük yok yıllardır  çok şükür iyiyiz bir sıkıntı yok 
0 oy
(5,110 puan) tarafından
Müge herşeyi kendinin bildigini,bildiği herseyinde doğru olduğunu düşünüyor 
0 oy
(16,433 puan) tarafından
Gerekli olmasa böyle bi adet olmazdı yani
tarafından
Vay farkli yorumları severim ;)
0 oy
tarafından
Benim ki nişandan sonra zayıfladığım için elimde olmadı 3 yıldır evliyim hiç takmadım bir kere tek taktik oda kayboldu korkumdan takmıyorum
0 oy
(2,719 puan) tarafından
Ay o mügede her şeye burnunu sokmasın biri onun o burnunu kıracak bakalım ne gündür... 
0 oy
tarafından

Senelerdir takmıyorm iş miş bitmemiş :) 

tarafından
Zaten yüzük formalite birseyde o heralde devamli takıp çıkarana demiştir

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 591 göst.
26 Mart 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Mys-2boys2girls (9,177 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 910 göst.
10 Haziran 2022 Diğer kategorisinde YAVRULARIMM (4,045 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 639 göst.
10 Nisan 2021 Diğer kategorisinde ceylin34 (1,698 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 1,125 göst.
23 Mayıs 2020 Diğer kategorisinde Prensesimmmm (285 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,149 soru

24,665,531 cevap

366,953 kullanıcı

...