0 oy
965 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
düzenlendi

1: Müşterilerin çoğunluğu görüşmeler kayıt altında diye firmaya sövüyor bagiriyor ve tehdit ediyor üzgünüm gençler bizi dinleyen müdürlük değil kalite ekibi :D sebebi müşteri temsilcisi yanlış bir işlem yaparsa müşteri mağdur olmasın maddi kaybı varsa iadesi yapılsın vs. Ve şikayet ettiğinizde bu müşteri temsilcisine eğer siz haklıysaniz -10 puan olarak gidiyor hem priminden oluyor hemde şikayeti coksa tutanak alıp üsten atılıyor.


2: İptal edicem diye boş tehdit savuranlara sessize alıp bende sövüyorum:D inanın umurumuzda değil sizin iptal etmeniz sonuçta bizim bi kaybımız yok


3: Taahhutunuz bittiğinde siz bizi arayıp taahhüt yaparsanız biz mevcut indirimli fiyatları veririz ancak siz iptal edicem deyip firma sizi aradığında kampanya sunulursa bunu kesinlikle kabul edin çünkü ikna kampanyasıdir.


4: İkna kampanyası yapmayı biz çok sevmeyiz çünkü primi yok ve çok zaman alır ama siz iptal edicem derseniz sizi aralıklarında sunulur 


5: Merak ettiğimiz kişileri rehbere ekleyip whatsapptan resimlerine bakıyoruz  :D 


Haa birde şeyy var :)))) müşteri temsilcisi sizi hatta bekletiyorsa bu acemi olduğunu gösterir o sizi bekletirken takım liderlerine veya destek egitmenlere soru sorar. Tecrübeli olan zaten herseyi tıkır tıkır yapar :))

image



Merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniiiiz :)

26 Cevaplar

0 oy
(847 puan) tarafından
Temsilci:Bilgi güvenliği için anne baba adı alabilir miyim ?

Müşteri: sizde görünmüyor mu veremem 

Temsilci: x bey evlimisiniz bekar misiniz diye sormuyorum elbette bilgileriniz var btk kuralları gereği sizden teyit almam gerekiyor 

Bu borçlu müşterimle yaptığım bir görüşme örneği :)
tarafından
Hamgi firmadaydin? Bizde anne vardiyası var sabah 8 buçuk öğlen 1 yada sabah 9 öğlen 2 buçuk 1 saat emzirme molan var yarım saatte kendi molan var yani 4 saat calisiyosun gündüz vardiyasında. Biz vardiya saatlerine uyum gosteriyoruz
(847 puan) tarafından
Superonline da satış temsilcisiyim normalde ofisten çalışılıyor benim evden çalışmama izin veriyorlar ama hem cagri alıp hem bebege bakmak olmaz diye izine ayrıldım anne vardiyası yok bizde ayy bana da yardımcı olsan ne güzel olur
tarafından
Turkcell rahat diye biliyorum ama degilmi
(847 puan) tarafından
Çok rahat aslında ama part time çalışma olmadığı için performans değerlendirmesinde ekibin gerisinde kalıyorum bu da sıkıntı oluyor
tarafından
Hmm bizim vardiya saatlerimiz kimseyi etkilemiyor ama çalışma alanimiz çok geniş arıza icra nakil taahhüt herseye bakiyorsun
-Reklam-
0 oy
(243 puan) tarafından
Bende çağrı alıyorum :)) ilk başta acemilik var ama zamanla herşey yoluna giriyor takım lideri olmaya az kaldı 
tarafından
Helal olsun kaç yıldır calisiyorsun
(243 puan) tarafından
3 yıl :)) lokasyon çok değiştim ben ama her yerde çalıştım memnun kaldılar benden daha uzun süre çalışıp hala takım lideri olmayanlarda var tabi
0 oy
(574 puan) tarafından
Asla bir saygisizlik yapmadım şimdiye kadar müşteri temsilcilerine.ama bazen artık nasıl bir anına denk geliyorsam ki kadın oluyor hep bu iç çeke çeke konuşuyor anlamadigimi dile getirip böyle mi diye sorduğumda mesela hakaret yok yanlış bir kelime yok ya sabır çekiyor sanki içinden...bak şimdi aklıma gelince sinirlendim tepki göstercem bundan sonra:)
tarafından
Öyle durumlarda tavır davranistan şikayet kaydi açtır bak nasıl tutanak yiyor :)
0 oy
(48,967 puan) tarafından
hiçbirini merak etmiyor musum
tarafından
Yazma o zmn tatlim
(48,967 puan) tarafından
istersem yazarim
0 oy
(4,355 puan) tarafından
Bazen çok sık arıyorsunuz, açmıyorum tabi:)) ayrıca çok ısrar iyi degil☺️☺️
tarafından
850 veya 212 li numarami arıyor
(4,355 puan) tarafından
Evet cnm

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 377 göst.
11 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 174 göst.
22 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde Cetineylul317 (1,248 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 92 göst.
0 oy
0 cevap 92 göst.
26 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde CrazyMomm (196 puan) tarafından soruldu

384,956 soru

11,513,694 cevap

35,174 kullanıcı

...