Oğlum doğdu ve böylece bütün sevincimi yaşadım 2019 oglumla güzeldi ❤️☺️
Canımmm oğlum doğdu....
benim de kızım doğdu beni en mutlu eden tek olay bu yan olay da 2019 da evimi ayırdım
Kızımı dogurdum
oglumu kucagima aldim...❤️
Annelik
1,512,220 soru
24,666,364 cevap
367,002 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın