0 oy
1,134 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (121 puan) tarafından
Merhaba benim bir arkadaşım bugün sütümün tadı tuzlu gibi dedi bende biberon ile verdiğim zamanlar sıcaklığına bakmak için ağzıma damlatıyorum ve benim sütüm tatlı bu kişiden kişiye değişiyor mu?

40 Cevaplar

0 oy
(15,132 puan) tarafından
Benimki göğsümü tutmayınca annemin arkadaşının annesi haber etmişti. Öyle bakmıştım ve tuzluydu
(121 puan) tarafından
Aa demek ki ondan tutmuyor olabilir
(15,132 puan) tarafından
Öyle dedi kadın ve asla ağzına almadı
-Reklam-
0 oy
tarafından
Hiç tadına bakmadım bilmiyorum 
0 oy
tarafından
Direk aklıma eskilerin lafı geldi 

Bir göğüsten tatlı bir göğüsten tuzlu gelirmiş derlerdi :)
0 oy
(766 puan) tarafından
Yediklerindenbl kaynaklı olabilir.benimki tatlıydı zaten 4 ay sütüm geldi kesildi 
0 oy
(5,842 puan) tarafından
Şeker gibiydi yağlı cok guzel sütüm vardi göz mü değdi naptiysa iki kizimdada kesildi cok guzel yariyordu fazla veremedim onlara damak tadı degisir
0 oy
(1,709 puan) tarafından
Bana da bir akraba yani eşimin tarafı ben sürümün tadını merak ettim baktım demişti 

Ben 3 çocuk emzirdim ve hiç merak etmedim aaçıkcası 
0 oy
(2,432 puan) tarafından
1 kere baktım yağlı ve tatlı gelmişti  -,- oda memeden koluma bi damla aktı öyle baktim
0 oy
(17,127 puan) tarafından

Görümceme sormak lazım:)


(9,244 puan) tarafından
Nedennnn aşko :)
(17,127 puan) tarafından
Defne kirkliyken orda kaldım ya sutum fazlaydı sağıyordum biberonu koydum
masaya kalmiş
Bebeğin yanına gittim o da içmiş tadına bakmiş küçük kaynımada içirmiş jddgjkmvv
(9,244 puan) tarafından
Aaa süt cocugun oldular :)))
(17,127 puan) tarafından
Haha  o bi şey değil de kayınbabam yanlişlık la devam sütü almiş büyük boy ben yokken normal sut diye. En küçük kaynım demiş Şirın ablamın sutune benziyor tadı
Adamın feleği şaşmiştır hfxzxcbnm
(9,244 puan) tarafından
Ahahahahah işte buna güldümm
0 oy
(3,945 puan) tarafından
Benim sutum baslarda guzeldi.1 ayin sonunda acayip acik renkte ve bulasik suyu gibi kokuyordu. Oglum icmek istemedi. Sutum azaldi ve bitti. Doktora sordugumda hic duzgun yanit vermedi o da sasirmisti.
0 oy
tarafından
Bir göğsünden tatlı bir göğsünden tuzlu geleni duydum, akrabalardan. Bebek sadece bir göğsünü emiyormuş, neden acaba diye tadına bakmış :) ben bakmadım şahsen daha ama kokusu şekerli gibi
0 oy
(12,998 puan) tarafından
Vala igrenerek baktım bakmak zorunda kaldım birkaç defa bir damla dilime alıp peceteyle siliyordum.benim oğlum göğsümü emmedi 1 sene boyunca sagdim bazen biberonda unutuyordum acaba bozuldu mu diye buzdolabından alırken bakardım..
0 oy
tarafından
Hiç tadına bakmadım. Midem almaz benim. 
0 oy
(273 puan) tarafından
Oğlum ağzıma kusmustu bebekken ilk doğduğu zamanlar evet tatlıydı 
(121 puan) tarafından
Genelde benimde kusuyor hemde ağzımdan özellikle mi yapıyor anlamadım dksnsjddj
0 oy
tarafından
sut yagli ya da yagsiz olarak ayrilir benm bildigim.. ben hic bakmadim tadina..
0 oy
(3,589 puan) tarafından
Eger sut göğüste beklerse tuzlanır. Onun dışında gün içinde içeriği de değişiyor ya tadı da değişiklik gösteriyor olabilir 
0 oy
(1,455 puan) tarafından
Ben 1 defa baktım tatlı idi kesilmeye yakın tekrar baktım tuzluydu zaten 3 ay emzirebildim
0 oy
(1,262 puan) tarafından
İlk zaman merakımdan baktım tatlıydı sonra birgun bebegim ısrarla emmeyince bakmıştım o zaman tuzluydu dayanamayıp bir paket cips yemiştim ona bagliyorum sagip döktüm sütu sonra gelen yine tatlıydı 
0 oy
(1,281 puan) tarafından
Benimki tatlıydı.Eşime söyledim tadına baktim dedim tiksindi.Duyan da oluk oluk içtim sanacak.Dil ucuyla baktim 
(121 puan) tarafından
Herkes tiksiniyor bende anlamadım doğum yaptıktan sonra telaş ile benim sütümün tadına annemde baktı eşimde baktı sıcak mı değil mi diye o an yani her şeyi yaptık neden iğreniyorlar ki bence inek sütünden güzel anne sütü
(1,281 puan) tarafından
Ya aslında ben de iğrendim o yüzden dil ucuyla baktim ama neden iğreniyoruz ben de cevap veremiyorum
0 oy
(5,024 puan) tarafından
Benim sütüm tüm çocuklarımda tatlıydı. Sütün tadına zaman zaman bakmalıyız. Bekleyen veya hastalanınca gelen süt çoğu kez ekşimsi oluyor, bu ise bebeği hasta eder, kusturur, sancı yapar. O durumlarda sağıp dökmek gerekebilir bu yüzden tüm anneler sütünü yoklamalı bence.  Diğer türlü merak edip kendi sütünü içmekte iğrenç bence. Tiksinirim yani. 
(121 puan) tarafından
Herkes tiksinmiş ve bir çoğu tadına bakmamiş ama biberon ile verirken mecbur sıcaklığına bakmak için ben hergün bakıyorum tiksinmiyorum da inek sütünden güzel valla
(5,024 puan) tarafından
Bebeğime verdiğim her şeyin tadına bakmak zorundayım. Ne olduğunu nasıl olduğunu bilmek zorundayım.
0 oy
(6,390 puan) tarafından
Soğan sarımsak baharatlı bişey yediyse sürekli sagmadiysa tadında değişiklik olur 

İlgili sorular

0 oy
15 cevap 770 göst.
0 oy
1 cevap 260 göst.
12 Şubat 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde muallime.hanim (300 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 491 göst.
19 Mart 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde _ebrulii888_ (1,502 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 275 göst.
8 Haziran 2026 Yemek-Tarifler kategorisinde 12345ebe (1,329 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,228 soru

24,666,588 cevap

367,016 kullanıcı

...