Herkes o kişiye ithafen yazsın bakalım
Ben azcık uyumaya gider, buralar sana emanet
Hayatimda gördüğüm en uyanık insansin...ve bunu anlamadigimi sanmana sinir oluyorum
Oh be azda olsa rahatladim
Hayır 2.Çocuk için çok erken istemiyorum henüz
Ohh valla içinizi dökmüşsünüz süper hee iyiki açmışım
Artık tırsıyorum kim erkek kim kadın
Cabuk bana para yolla
Biraz uzun ama keske soyleyebilseydim
Yüzünü bile görmek istemiyoruimmm
Yolum çıkmadan iyi edersin
Sözlerim sana ağır mi geldi
Kalbini mo kırdım afedersin
Kafan kırılsın beter ol
1,512,168 soru
24,665,829 cevap
366,971 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın