0 oy
1,518 göst.
Diğer kategorisinde (1,246 puan) tarafından
Kafam şişmiş durumda. Biraz mutfakta oyalandım sesi oraya kadar geliyor :) son çare geçtim bende izliyorum... 

23 Cevaplar

+2 oy
(19,321 puan) tarafından
Kaybettik maçı. Keşke izlemeseydik. 
(1,246 puan) tarafından
Maalesef :(
tarafından
Tuhh yaa:(((
-Reklam-
+1 oy
(513 puan) tarafından
İşte izliyor aradım beni arama maç var dedi 
(1,246 puan) tarafından
İyi ki evde izlemiyor. Kafanız rahat :)
+1 oy
tarafından

Yeniliyoruz :( 

(1,246 puan) tarafından
Maalesef... Bitti maç. Canımız sağ olsun :/
+1 oy
(145 puan) tarafından
Yeni azar yedim eşimden gol kaçırdılar diye bağırdı bende kızdım bağırma  çocuk uyuyor uyandıracaksin diye çok sinirli zaten yeniliyor diye defol git yanımdan izleme bana da karışma dedi. Normalde hayatta kıyamaz bana hiç kızmaz ama böyle yapınca üzüldüm:( yine yanında oturuyorum sesimi çıkarmıyorum:):) diyor hadi gülüm sende destekle gol atalım:):)
tarafından
2 dakika kaldı yeniliyoruz ama
(1,246 puan) tarafından
Bende sesimi çıkaramadım bağırma diye. Çünkü sadece milli maçları izler. Üzüldü zaten :(
+1 oy
(733 puan) tarafından
Off bee çok üzüldüm kazanmak ne çok yakışırdı halbuki bize:((((
(1,246 puan) tarafından
Yakışmaz mı? Futbolcular ağladı en çok da ona üzüldüm :(
+1 oy
(3,027 puan) tarafından
Keşke gidip dışarda izlese.fanatik ana bacı sovuyor nededigini bilmiyor şimdide surat beş karış Allah'ım hiç yanına yaklasmiom .yaklasilmaz üç beş gün 
(1,194 puan) tarafından
Benimki de Allah' tan dev ekranda izlemeye gitti. İnşallah ben uyumadan gelmez.
(3,027 puan) tarafından
Bu da evden çıkmıyor ki :((git dedim gitmedi
(1,246 puan) tarafından
3 5 gün çokmuş :) bizimki bağırdı çağırdı maç bitince çok üzüldü. Ama geçti yani ne yapalım. Seneye şansımızı deneriz.
(3,027 puan) tarafından
Benimki de bugün iyi hayret ettim :))sorunsz atlattık esti gürledi dün .sabahta bir homurdandı şimdi iyi:)her sene olmuyor diye biliyorum canım ama gönlümüzün şampiyonu onlar buraya kadar gelmekte basari
(1,246 puan) tarafından
Hahaha :) iyi bari
0 oy
(2,154 puan) tarafından
Beraber izliyoruz baya heyecanlı:) 
(1,246 puan) tarafından
Heyecanlı evet ama yoruldum izlerken :D
0 oy
(19,923 puan) tarafından

Oğlumu bekliyorm uyusa uyuycam eşim asla mac izlemez anlamaz  mac izleyen yok bizde:D

(1,246 puan) tarafından
Bizde sadece milli maç izlenir. Onu da eşim izler... Bende mecburen işte... :)
(19,923 puan) tarafından
Biz İnternetten kaç kaç diye bakarız oda 2-1 olmus tüh
(1,246 puan) tarafından
Canları sağ olsun :(
0 oy
tarafından
Eşim yok tek izliyorum oğlan uyuyor çığlık atcam atmamak için zor duruyom
(1,246 puan) tarafından
Aman sakin :D
tarafından
Yenildik ya 2 dakika kaldı daha atamazlar sanırım
(1,246 puan) tarafından
Üzüldüm yaa :(
tarafından
Bende üzüldüm:((
0 oy
(423 puan) tarafından
Ayy benimki maçı vardı oynamaya gitti geldi yine maç eskiden maç izlemezdi ben uyucam  o salonda bakalım nolcak 
(1,246 puan) tarafından
Bitti gitti :/
0 oy
(5,508 puan) tarafından
Hüsran oldu, üzgünüz valla.
0 oy
(187,421 puan) tarafından
cok sinirliyim cooon 2,1 yaa
(1,246 puan) tarafından
Ne yapalım canları sağ olsun
0 oy
(16,494 puan) tarafından
Elendik...artık kimse maç sesinden rahatsız olmaz
tarafından
:((((
(16,494 puan) tarafından
Çok üzuldum ya :( ne güzel maç günlerini heycanla bekliyorduk
(1,246 puan) tarafından
Kısmet ne yapalım
0 oy
(1,182 puan) tarafından

   

Üzüldük :(

(1,246 puan) tarafından
Maalesef :(
0 oy
tarafından
izliyordk o kdr cerez falan hazirladik 2. golden sonra yemeyi biraktik yazik oldu ikimizinde morali yerlerde
(1,246 puan) tarafından
Canınız sağ olsun :/
0 oy
(1,202 puan) tarafından
o kadar cok üzüldüm ki durduk yere kaybettik bizimdi maç 
(1,246 puan) tarafından
Evet, çok iyi gidiyorduk oysa ama kısmet...
0 oy
tarafından
Türk düşmanlığı heryerde yazık oldu cidden yinede Canları Saolsun 
(1,194 puan) tarafından
Noldu sonuç, m
tarafından
2 1 yenildik cnm resmen üstümüze oynandı hakem de dahil
(1,194 puan) tarafından
Melih demireli bilerek çektirdiler
(1,246 puan) tarafından
Canları sağ olsun ne yapalım :/
0 oy
(570 puan) tarafından
İzledik birlikte sonuç, hüsran..
(1,246 puan) tarafından
Canları sağ olsun :/
0 oy
(670 puan) tarafından
Maçtan nefret eden ben ama bu birkaç defadır izleyen yine ben. Eşimle izledik yenildi diye sen benimle maç izleme diyor senle izleyince yeniliyoruz diyor 
(1,246 puan) tarafından
Sizi totem yapmış :)
0 oy
(5,286 puan) tarafından
Ah ah ne kadar üzüldüm varya 

İlk yarıda atsaydi 2 tane ohh misss

Yok anam 4 tane net gol pozisyonu kaçırdı 

Delirdik evde
(1,246 puan) tarafından
Son dakikalar çok heyecanlıydı. Attı atacak derken bitti maç...

İlgili sorular

0 oy
16 cevap 749 göst.
24 Nisan 2021 Diğer kategorisinde dertlerderya (3,834 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 596 göst.
0 oy
1 cevap 322 göst.
17 Ocak 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
22 cevap 1,177 göst.
6 Temmuz 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde KEBELEK (1,747 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,316 soru

24,667,629 cevap

367,074 kullanıcı

...