+4 oy
2,278 göst.
Diğer kategorisinde (9,060 puan) tarafından
Kizlar surekli videolari cikiyor karsima cok guzel cok aglamali diyorlar burda da bakan var mi 

27 Cevaplar

+2 oy
(27,808 puan) tarafından
Baby boyum bakıyor. Ben bir bölümüne baktim ama insan yikiyorlar falan korktum :(
(4,181 puan) tarafından
Hahah ben sevmem 2.ye izlemeyi bir şeyi
(187,454 puan) tarafından
ben severim 2,3,4,5, izledikce izlerim
(4,181 puan) tarafından
Burcun ne merak ettim :)
(187,454 puan) tarafından
ikizler
(4,181 puan) tarafından
Anladım (:
-Reklam-
+2 oy
(13,349 puan) tarafından

image



İzliyorum şuan çok da beğendim sayılmaz. Bu konuya zorlama espiriler hiç olmamış 

+1 oy
(16,103 puan) tarafından
İlk bölüme biraz baktık eşimle. Daha ağlamalı şeyleri kaldıramıyorum ya çok anlıyorum. Annem İstanbul’un ilk bölümünde içim dışıma çıktı aglamaktan
(9,060 puan) tarafından
Surekli videolarini goruyorum merak ettim bakicam ben canim
(5,153 puan) tarafından
Annem Ankara değil miydi o kız:)) yoksa İstanbul'u da mi var ahaha
(16,103 puan) tarafından
Ankara kız :D haha. Allah bilir ne yaparken yazdım
(5,153 puan) tarafından
Bazen bende de oluyor yorumu gönderiyorum inşallah yanlış bişey eklemedim diyorum:)))
tarafından
Hahaha İstanbul hiç gulecegim yoktu ☺️☺️❤️
+1 oy
tarafından
komedi dizisi diye biliyorum ama kara komik tarzı. recep ivedik tarzı değil. eşim izlemiş ilk bölümünü beğenmiş ben de haftasonu bakacağım 
(9,060 puan) tarafından
Bende bakayim canım tesekkur ederim
(16,494 puan) tarafından
Recep ivedikle karşılaştırılamaz bile. Öyle güzel ki :/
+1 oy
(1,684 puan) tarafından
İlk bölümü izledim  çok güzel bence. Derin anlamlar içeriyor.zevk meselesi tabi
(9,060 puan) tarafından
Tesekkur ederim izleyim bende merak ettim
+1 oy
tarafından
İzledim güzel kendi içinde anlamli
(9,060 puan) tarafından
Tesekkur ederim
+1 oy
(187,454 puan) tarafından
ben bitirdim 10.bolum etkisinden cikamadim muhtesemdi☹️
(187,454 puan) tarafından
hepsini izle☹️
(9,060 puan) tarafından
Izlicem canim yazik ya tam arkadasi ben yikarim dedi adami vurdular
(16,378 puan) tarafından
Ama adam hep diyordu kanlilarim var benim diye.
(2,864 puan) tarafından
Şimdi bitirdim diziyi ağlıyorum offf:((((
(187,454 puan) tarafından
hemen 2.sezon fragmani izle
+1 oy
(16,378 puan) tarafından
Ben baktım .bir sezon 10 bölüm.cok güzel yansitmislar.guldugun yerlerde var agladingin yerlerde.ahmet kural çok güzel oynamis
(9,060 puan) tarafından
Tesekkur ederim bakayim bende merak ettim
+1 oy
(640 puan) tarafından
Cok güzel ben çok beğendim 8.bolumdeyim hel güldürüp hem düşündürüyor 
(5,271 puan) tarafından
Nerden izliyorsunuz youtubede 1. Bölüm var aadece gerisi yok
(1,684 puan) tarafından
Tabii yi indir  .
(1,684 puan) tarafından
Giriş yapıp ücretsiz kısima tıkla ban öyle yaptim
(9,060 puan) tarafından
Google yazdim dizipall de aciliyor ama baya reklam cikiyor ilk
(1,684 puan) tarafından
Google değil play store de uygulama indireceksin  tabii yi  trt 1 in uygulaması  neflix exxen gibi
Tabii yaz  sihay içinde yesil var onu indir
+1 oy
(10,356 puan) tarafından
Dizisini izlemedim ama gassallık yapmışlığım var :) 
(10,356 puan) tarafından
Kız yok aksine korkulacak en son şey bence cenaze. Sana asla zarar veremez
(5,153 puan) tarafından
Ya zarar vermesin değilde psikolojik olarak hassasım bu konuda canım korkarım yani
(5,181 puan) tarafından
Aynn ölüden değil diriden korkarım bende cenaze korkmm
(5,153 puan) tarafından
Valla kız kardeşim için bile girdim son kez göreyim diye ama orda bile etkilendim elimde değil
(5,181 puan) tarafından
Allah rahmet eylesin .
+1 oy
(2,468 puan) tarafından
Çok iyi diziydi yaa her bölümü güzeldi ama son bölüm yıktı resmen ikinci sezonu iple çekiyorum verdiği duygular çok güzel konusu çok güzel Ahmet Kural oyunculuğu zaten adama ciddi olmakta komik olmakta yakışıyor izlemediysen kaçırma derim
+1 oy
(588 puan) tarafından
Yorumları okuyunca merak ettim İlk fırsatta izleyeceğim izleyeceğim inşallah 
+1 oy
(1,752 puan) tarafından
Bi bugün eşimle ilk bölümü izledik şuan için iyi diyebilirim devam etcez
+1 oy
(4,474 puan) tarafından

3 bölümdeyiz eşimle izliyoruz tek izlememe kızar :D o değil de sıla ahmet kuralı bitirmeye uğraştı kendi bitti adam gerçekçi oynuyor

0 oy
(5,188 puan) tarafından
Bu akşam bizde izlemeyi düşünüyoruz squit gamede cikmis onuda merak ediyorum 
(9,060 puan) tarafından
Onu hic izlemedim ama gassal guzel baya 4. Bolume geldim
0 oy
(232 puan) tarafından
İlk bölümü izledim fena değil 
(9,060 puan) tarafından
4.bolume geldim bende
(232 puan) tarafından
Beğendin mi
(9,060 puan) tarafından
Guzel bence
0 oy
(9,213 puan) tarafından
Eşim ısrarla izle diyor bana o izlemiş bende izlemek istiyorum ilk fırsatta:)
(9,060 puan) tarafından
Izle canim 4 e kadar geldim ben begendim
0 oy
(1,920 puan) tarafından
Bnde posterini gördüm  de izemedim☺️☺️
(1,920 puan) tarafından
Korkunç mu ki,z
(9,060 puan) tarafından
Yok canim dusundurucu baya
(1,920 puan) tarafından
Neyi kız
(9,060 puan) tarafından
Yani ölümden başkasi yalan küslügün cok bos oldugunu anlatiyor ve vaktimizi daha duzgun islerde harcamamiz gerektigini bence
(1,920 puan) tarafından
Hm anladm cnm izleyeym
0 oy
(4,556 puan) tarafından
İlk.bolumunu izledim.sadece çocuklardan fırsat buldukça izliycem
(9,060 puan) tarafından
Izle canim guzel dizi
(4,556 puan) tarafından
Yarın izlerim hepsini
0 oy
(15,585 puan) tarafından
Sürekli karşıma çıkıyo merak ettım açıkçası ama bızde netflix yok Bursa'ya gidince annemlerden izlerim ☺
(9,213 puan) tarafından
Tabii uygulamasını telefona indirip oradan izleyebilirsin canım. Hem boykotto değil:)
(15,585 puan) tarafından
Tşk ederim canım ahh net bol olsa izlerimde  malesef sadece telın netı var evde net yok ☹️
(9,213 puan) tarafından
Hmm anladım canım doğrudur. Olsun annengilde izlersin o zaman:)
(15,585 puan) tarafından
İnşaAllah bakalım canım☺

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 378 göst.
0 oy
12 cevap 974 göst.
0 oy
4 cevap 332 göst.
4 Nisan 2024 Kültür-Sanat kategorisinde Aysegul&20 (9,060 puan) tarafından soruldu
0 oy
17 cevap 724 göst.
21 Şubat 2024 Diğer kategorisinde 35yasannesi (159 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,731 soru

24,672,989 cevap

367,375 kullanıcı

...