Günaydın gününüz aydın olsun nasılsınız hanımlar kahvaltılar yapildimi bugünün planlaması yapıldımi neler yapıyorsunuz ♥️ ☺️
İşlerimin yarısı bitti kahvaltı yapıldı babamin sınavı varmış eşimle oraya gittiler
Bende kalan işlerimi hallederim
Yok canım ne kıskançlığı 3 buçuk yaşında gaz çıkartıyoruz
Ah keşke daha da erken doguraymisim 2 bebe insanları takacak vaktim olmuyor ☺️ tam bir terapi
Ben de doğum yapınca kızım 4 yaşında olmuş olacak bakalım benim başıma neler gelecek Allah sabır versin inşallah
1,512,338 soru
24,667,957 cevap
367,096 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın