0 oy
920 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde tarafından
Kızlar kız bebisler genelde kaçıncı haftada geliyorlar benim su an 37+6 ne zaman gelirki tahminen sancm yokta su anda sıkıntı var

22 Cevaplar

0 oy
tarafından
Belli olmaz benim erkek 38+4 
-Reklam-
0 oy
(15,139 puan) tarafından
Ben de kızımı 36 haftalıkken doğurdum canım:) normal doğum şükür 

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 893 göst.
29 Kasım 2024 Diğer kategorisinde ❤İlk göz ağrım❤ (7,041 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 578 göst.
15 Aralık 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Myangell (1,387 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 640 göst.
26 Eylül 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Pisupisu (2,019 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 603 göst.
1 Nisan 2023 Diğer kategorisinde A01__. (22 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,474 soru

24,669,612 cevap

367,187 kullanıcı

...