0 oy
947 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
sari ilk yaptirdigim sacti 1 ay gectikten sonra kisa kestirip kahverengi yaptirdim nasil olmus hangisi daha iyi duruyor fikirlerinizi alabilirmiy

28 Cevaplar

0 oy
tarafından
Koyu olan canlı ve parlak tonuda çok güzel ne renk evde mi boyadın
-Reklam-
0 oy
tarafından
Yüzünü görseydim yorum yapardım☺️☺️
0 oy
(154 puan) tarafından
Saçımı her renge boyadıktan sonra doğallığın en güzel şey olduğunu farkettim kahverengi kısa olan cok daha doğal ve güzel 
0 oy
tarafından
Kisa kahve daha hos sarı bakım istiyor hep ve yipranmis gosteriyor saçı her zaman
0 oy
(5,372 puan) tarafından
Koyu daha ii gbi ama yüzünü göremiyoz ki 
0 oy
tarafından
Ikiside güzel olmuş ama kahve daha ağır göstermiş seni. Tabi yüzünü gorseydik daha iyi yorum yapardık 
0 oy
(2,541 puan) tarafından
Kahve olan bence hoş duruyor 
0 oy
(782 puan) tarafından
Kahve olan daha guzel duruyo bence

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 944 göst.
21 Ekim 2020 Güzellik-Bakım kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 400 göst.
4 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Tomatimm (38 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 224 göst.
20 Mayıs 2026 Güzellik-Bakım kategorisinde Almilayla (1,844 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 378 göst.
27 Nisan 2025 Diğer kategorisinde Kizannesiyim (796 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,206 soru

24,666,284 cevap

366,994 kullanıcı

...